افتتاح و بهره‌برداری از ۴۵۴ طرح خدماتی، اشتغالزایی و مسکن مددجویان بهزیستی اصفهان روز دوشنبه بمناسبت هفته دولت در ۱۱ شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ 24 August 2020

مدیرکل بهزیستی اصفهان این طرح‌ها را شامل افتتاح هفت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در شهرستان‌های نجف آباد، خمینی شهر، فریدن و اصفهان با  هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، افتتاح هشت مهدکودک در نجف آباد، چادگان و اصفهان با ۹ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال، بهره برداری از ۲ مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد در کاشان با ۱۷ میلیارد ریال و راه اندازی یک مرکز سلامت روان خانواده با اعتبار دولتی ۳۰۰ میلیون ریال در اصفهان برشمرد.

مرضیه فرشاد افزود: همچنین افتتاح یک مرکز مشاوره ژنتیک در اصفهان با سه میلیارد ریال، ، بهره برداری از یک مجتمع خدماتی غیردولتی بهزیستی در چادگان با ۱۵۰ میلیون ریال، مرمت و بازسازی سالن اجتماعات خواجو بهزیستی اصفهان با سه میلیارد ریال و افتتاح مرکز شیرخوارگاه نرجس اصفهان با ۲۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با مشارکت بخش دولتی و خصوصی را از دیگر طرح‌های افتتاحی بهزیستی در هفته دولت اعلام کرد.

وی بازسازی مرکز تأمین و توسعه بهزیستی شهید ملکوتی خواه اصفهان را با ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، افتتاح ۱ مرکز موبایل سنتر در اصفهان با ۲ میلیارد ریال بخش دولتی و خصوصی و رونمایی از تسهیلات "توانمند کارت" برای استفاده رایگان افراد دارای معلولیت از حمل و نقل شهری در خمینی شهر را از دیگر طرح‌های افتتاحی در این مدت برشمرد.

مدیرکل بهزیستی اصفهان یادآور شد: در مجموع برای افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها ۸۵۸ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال اعتبار دولتی و خصوصی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر طرح های یاد شده، در هفته دولت ۳۸۵ طرح اشتغالزایی در شهرستان‌های نجف‌آباد، چادگان، دهاقان، اصفهان، فریدن، تیران، شاهین‌شهر و نایین و ۴۳ طرح مسکن توانخواهان در شهرستان‌های نجف‌آباد، چادگان، دهاقان، ذاصفهان، فریدن و سمیرم به بهره برداری می‌رسد.

به گفته فرشاد تاکنون طرح "توانمند کارت" برای استفاده رایگان افراد دارای معلولیت از حمل و نقل شهری در خمینی شهر و یک مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در نجفآاباد به بهره‌برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار