استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: امروز نیروی انتظامی تابلوی رضایتمندی، مورد اعتماد و الگوی مردم است، تعامل با مردم و برخورد با متخلف توسط نیروی انتظامی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۹۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 24 August 2020

عباس رضایی گفت: نیروی انتظامی هم جزیی از دولت است از این رو هفته دولت را به مجموعه کارکنان دولت در اقصی نقاط کشور و بخش‌های مختلف تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: لازمه انسان بودن انجام کارهای سخت است، بنابراین خداوند انسان را برای کارهای سخت آفریده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: هنر این است که در شرایط سخت با تدبیر، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی کارها را به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلات با ایثار و از خودگذشتگی حل و فصل می‌شود، اظهارداشت: ائمه و معصومان هم در سختی بودند از این رو شرایط سخت در تمامی دوره‌ها بوده است.

رضایی خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات در استان و برخی در پایتخت حل و فصل می‌شود، در راستای حل مشکلات بیان شده از جمله مشکل کمبود نیروی انسانی و وسایل و تجهیزات و اصلاحات قوانین و مقررات تلاش می‌کنیم.

 جرایم در سال جاری ۳۲ درصد کاهش داشت

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در حوزه امنیتی همگرایی و همدلی و هم افزایی بین دستگاه‌های امنیتی امروز شرایط مطلوبی را بوجود آورده است.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری تصریح کرد: اگر خللی در اراده دستگاه‌های امنیتی وجود داشت وضعیت و شرایط متفاوت بود، همگرایی و هم افزایی باعث شده با تمام قوا دستگاه‌های امنیتی در جهت حراست از نظام جمهوری تلاش کنند.

وی بیان کرد: در حوزه امنیت امروز در شهر اصفهان بین استان های هم تراز از استان‌های برتر هستیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در پنج ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته ۲ میلیون و ۷۵ هزار و ۳۰۸ تماس با سامانه داشتیم که ۱۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی گفت: با تمام وجود دنبال برخورد با کاستی‌هایی هستیم که باعث کاهش اعتبار نام پلیس می‌شود، برغم اینکه با جرایم برخورد سختگیرانه داریم اما جرایم در پنج ماه سال جاری نسبت به گذشته کاهش ۳۲ درصدی داشته است.

سرتیپ دوم میرحیدری اظهارداشت: در پنج ماهه سال جاری کاهش ۱۳ درصدی انتقادات و ۱۷ درصدی شکایات و افزایش ۱۸ درصدی پیشنهادات را شاهد بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار