استاندار قم گفت: کرونا فرصتی را ایجاد کرد تا انسجام و همدلی بین ملت و دولت افزایش و تقویت شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 24 August 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست عصر یکشنبه همزمان با نخستین روز از هفته دولت در آئین افتتاح چندین طرح عمرانی در منطقه پرتراکم پردیسان قم در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در نخستین روز از هفته دولت برنامه افتتاح و کلنگ زنی داشتیم که کلنگ زنی مربوط به خوابگاه دانشگاه حضرت معصومه (س) بود و از خط انتقال فاضلاب پردیسان هم بازدید شد و مرکز جامع سلامت و سالن چند منظوره ورزشی به نام شهید قاسم سلیمانی بهره برداری شد.

استاندار قم گفت: هفته دولت فرصتی برای یادآوری خاطرات دولتمردان شهیدان باهنر و رجایی است تا آنها ارج دهیم.

سرمست با اشاره به اینکه در شرایط تحریم و فشار اقتصادی شدیدی روبرو هستیم و در این ۶ ماهه اخیر هم که با بحران کرونا مواجهیم گفت: مدیریت کلان کشور با رهبری مقام معظم رهبری هم زمان برای سلامت مردم و هم برای معیشت مردم و امنیت تلاش شد و در استان‌ها شاهد فعالیت همه خدمتگزاران بودیم و بخاطر فراز و نشیب‌های گذشته کشور در مدیریت بحران کرونا موفق بودیم.

به گفته وی، به طوری که در باور خیلی از تحلیلگران اینکه کشور بتواند اقتصاد و امنیت و سلامت ملت خود را را تأمین کند با بحران روبرو خواهد شد و این امر امکان پذیر نیست اما با درایت مقام معظم رهبری، دولتمردان و تشکلهای صنفی و مردم و گروه‌های جهادی هم‌چنین مراجع عظام یک نوع هم دلی و انسجام ایجاد شد.

کرونا همبستگی بین ملت و دولت را تقویت کرد

استاندار قم بیان کرد: کرونا باعث تقویت هم بستگی بین ملت و دولت شد و این انسجام و هم دلی را تقویت کرد در بحران کرونا مردم پشت دولت بودند در این بحران باید قدردان مردم باشیم.

سرمست گفت: مردم باید به مردم در همه زمینه‌ها خدمت کنند از جمله این خدمات در استان در منطقه پردیسان که از نظر تراکم جمعیت و نسل جوان دارای سرانه بالایی است باید سرانه فضای ورزشی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به همکاری نظام مهندسی در دوران کرونا عنوان کرد: در ایام کرونا مسئولان نظام مهندسی این سالن را در اختیار ارتش برای استقرار بیمارستان سیار قرار دادند این یعنی مسئولیت پذیری اجتماعی تشکل‌های صنفی از جمله نظام مهندسی قابل تقدیر است.

سرمست همچنین خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی این سازه ورزشی را از نظر کیفیت در سطح کشور مطرح کرده و این موضوع به نحو بارز و چشمگیری دیده می‌شود.

استاندار قم گفت: این انجمن صنفی باید در رابطه با ساخت و سازهای شهری نیز همین مسئولیت را به عنوان الگو ادامه دهد تا بتوانیم بر اساس استانداردها در امر ساخت و سازها نظارت داشته باشیم و کیفیت را در همه ابعاد خدمات شهری و ساختمان‌های شهر ببینیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار