تقی پورقاسمی در ادامه با اشاره به وجود سه روستای دارای بافت باارزش در این شهرستان، گفت: ۱۵ هزار و ۸۳۳ فقره سند مالکیت در شهرستان همدان صادر شده به طوریکه ۱۲ هزار و ۷۷۶ سند مالکیت روستایی و ۳۰۶۷ سند مالکیت شهری در شهرستان همدان صادر شده است.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 24 August 2020
رئیس بنیاد مسکن شهرستان همدان از افتتاح ۱۱۴۶ پروژه بهسازی و بازسازی مسکن روستایی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، پورقاسمی اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۴۳۱ پروژه بهسازی مسکن روستایی و ۷۱۵ پروژه بازسازی مسکن روستایی به مبلغ ۱۷۷ هزار و ۶۳۰ میلیون تومان قابل افتتاح است.

وی تصریح کرد: در هفته دولت پروژه اجرای زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت و کانال سنگی روستای امزاجرد با اعتباری به مبلغ ۱۰۰۴ میلیون تومان آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه ۸۳ روستای شهرستان همدان دارای طرح هادی هستند، افزود: تمامی روستا‌های شهرستان همدان دارای طرح هادی و طرح تعیین محدوده هستند و طرح هادی ۴۸ روستای شهرستان بازنگری شده است.

پورقاسمی در ادامه با اشاره به وجود سه روستای دارای بافت باارزش در این شهرستان، گفت: ۱۵ هزار و ۸۳۳ فقره سند مالکیت در شهرستان همدان صادر شده به طوریکه ۱۲ هزار و ۷۷۶ سند مالکیت روستایی و ۳۰۶۷ سند مالکیت شهری در شهرستان همدان صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ نفر اشتغال در سال ۹۹ در بخش مسکن روستایی شهرستان همدان ایجاد شده است، از پرداخت ۱۰ هزار و ۱۸۸ فقره تسهیلات ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان همدان با اشاره به اینکه در پی بارندگی‌های فروردین سال گذشته ۸۰۹ فقره وام احداثی به روستائیان پرداخت شد، یادآور شد: در مجموع ۱۸۸ هزار و ۱۴۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض بازسازی در شهرستان همدان پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار