حسن ظفری با بیان اینکه در بخش اقدام ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسئولیت احداث مسکن در هفت شهرستان استان همدان را برعهده دارد٬ گفت: تا امروز ۴ هزار و ۴۶۶ نفر از استان همدان در این طرح ثبت نام کرده٬ ۳ هزار و ۴۳ نفر از آن‌ها حائز شرایط بوده و ۱۴۸ نفر از آن‌ها نیز پول خود را به حساب واریز کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ 23 August 2020
مدیرکل بنیاد مسکن همدان با اشاره به اینکه در بخش طرح اقدام ملی در هفته دولت کلنگ زنی ساخت مسکن در دو شهرستان آغاز می‌شود٬ گفت: در مجموع برای اجرای این دو پروژه ۵۲۰ واحدی٬ ۲۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش تسنیم، ظفری با اعلام اینکه از سال گذشته تا امروز بیش از ۳۶ پروژه به پایان رسیده است٬ اظهار داشت: اعتبار صرف شده برای این تعداد از پروژه‌ها هزار و ۵۴۷ میلیارد تومان بوده است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه از ۳۶ پروژه ذکر شده ۲۶ پروژه مربوط به بهسازی کالبد روستا‌ها با اعتباری بیش از ۱۷ میلیارد تومان است٬ افزود: این پروژه در قالب زیرسازی٬ جدول گذاری٬ عملیات آسفالت‌ریزی و ... بوده است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان بیان کرد: در بخش بازسازی و بهسازی مسکن روستایی ۱۰ پروژه در قالب بیش از هزار واحد مسکونی اجرا شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: برای این پروژه نیز اعتباری بیش از هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی٬ کمک‌های بلاعوض دولت و حساب ۱۰۰ امام (ره) هزینه شده است.

وی با علام اینکه در بخش اقدام ملی مسکن نیز در هفته دولت کلنگ زنی ساخت مسکن در دو شهرستان استان آغاز می‌شود٬ مطرح کرد: در شهرستان همدان (شهر جورقان) ۲۰۰ واحد با اعتبار بیش از ۷۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و ۳۲۰ واحد در شهرستان نهاوند با اعتباری بیش از ۱۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احداث می‌شوند.

ظفری با اشاره به اینکه در مجموع برای اجرای این دو پروژه ۵۲۰ واحدی٬ ۲۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است٬ گفت: طرح کلی اقدام ملی مسکن متقاضی محور بوده و اعتبارات آن از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده و آورده متقاضیان تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش اقدام ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسئولیت احداث مسکن در هفت شهرستان استان همدان را برعهده دارد٬ گفت: تا امروز ۴ هزار و ۴۶۶ نفر از استان همدان در این طرح ثبت نام کرده٬ ۳ هزار و ۴۳ نفر از آن‌ها حائز شرایط بوده و ۱۴۸ نفر از آن‌ها نیز پول خود را به حساب واریز کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان اظهار داشت: بیشترین آمار متقاضیان ثبت نام کننده در این طرح مربوط به اسدآباد با ۸۵۷ نفر٬ بهار با ۲۳۸ نفر٬ تویسرکان با ۷۲۶ نفر٬کبودراهنگ با ۱۶۹ نفر٬ نهاوند با هزار و یک نفر و جورقان با ۵۲ نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار