مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش محسوس دما در روزهای پیش رو، بر ضرورت مصرف بهینه آب و برق از سوی هم استانی ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 14 August 2020

منصور شیشه فروش به افزایش محسوس دما در سطح استان اصفهان تا روز شنبه هفته آینده اشاره و اظهار کرد: طبق پیش بینی‌ها دمای هوا در کلانشهر اصفهان به بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد که این افزایش دما در دهه سوم ماه مرداد در سال‌های اخیر کم سابقه بوده است.

وی صرفه جویی در مصارف برق و آب را ضروری دانست و توصیه کرد: هم استانی‌ها و به ویژه گروههای حساس برای جلوگیری از گرمازدگی از قرار گرفتن مستقیم در برابر تابش خورشید بپرهیزند.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی اصفهان توده هوای گرم در سطح این استان تا روز شنبه استمرار دارد اما دمای هوا از یکشنبه تا اواسط هفته آینده به تدریج روندی کاهشی خواهد داشت.

همچنین به گفته حمیدرضا خورشیدی مدیرکل هواشناسی استان اصفهان دهه پایانی مرداد تا دهه اول شهریور با تقویت دوباره الگوهای گرم تابستانه و تقویت جریانات فرونشینی در استان مواجه خواهیم بود که این امر سبب افزایش دما در این مدت نسبت به تابستان سال گذشته و در مقایسه با میانگین بلند مدت بین ۲ تا بیش از سه درجه افزایش خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار