فرماندار اردستان گفت: باوجود اینکه شهرستان اردستان از نظر ثبت سازمان های مردم نهاد در استان برتر است، اما هنوز از خانه جوان محروم است.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 14 August 2020

حمیدرضا تاملی در دیدار اعضای سازمان های مردم نهاد شهرستان با مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان، اظهار کرد: شهرستان اردستان از نظر ثبت سازمان های مردم نهاد در سطح استان برتر است و برخی از این سمن‌ها در استان و حتی در کشور حرف برای گفتن دارند.

وی با بیان اینکه جوانان اردستانی از پتانسیل‌ها و استعدادهای بسیار خوبی در همه حوزه‌ها برخوردار هستند، یادآور شد: علیرغم اینکه مسئولان شهرستان نسبت به سمن‌هایی که  فعالیت می‌کنند، دیدگاه ویژه‌ای دارند اما متاسفانه این جوانان هنوز یک مکان مشخصی به نام خانه جوان ندارند و از آن محروم هستند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه با برنامه ریزی که شده قصد داریم سال تحصیلی جدید را با شعار «هر دانش آموز یک رشته ورزشی، یک هنر و یک مهارت» آغاز کنیم، گفت: در تحقق این شعار در حوزه هنر و ورزش مهمترین دغدغه ای که وجود دارد، کمبود مربی تخصصی است.

ضرورت نگاه ویژه مسئولان کشور به ورزش شهرهای کوچک

همچنین در این مراسم نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چهار سال گذشته مجموعه شهرستان رویکرد جدی در موضوع ورزشی شهرستان داشته است، گفت: با تلاش هایی که شده و جذب منابع غیر از وزارت ورزش توانستیم در ۷ دهستان شهرستان زمین های ورزشی را افتتاح کنیم که تا حدودی نیازهای جوانان روستایی را برطرف کرده است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد گفت: مسئولان در سطح کلان برنامه‌ریزی و تخصیص بودجه ورزشی، تفاوتی بین شهرهای بزرگ و کوچک قائل نیستند، در حالی که در شهرهای کوچک حضور افراد در عرصه ورزش نیاز به زمینه‌های تشویقی و ایجاد انگیزه دارد. همکاری و مساعدت در زمینه ورزش باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد تا بتوان شاهد آثار مثبت آن در جامعه بود.

وی با بیان اینکه تکمیل استادیوم ۱۷ شهریور و سالن زورخانه اردستان از مطالبات جوانان منطقه است، افزود: با توجه به‌ تمام محدودیت‌ها در حوزه اعتباری، باید برای بهره‌وری بیشتر تدبیر، هنر و مدیریت داشت تا با مکان های ورزشی و حضور جوانان فعال در این حوزه شاهد اقدامات بهتر و تأثیرگذار در حوزه ورزش و جوانان نسبت به گذشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار