مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان یکی از فقیرترین سرانه های فضای ورزشی را در کشور دارد، گفت: شهرستان اردستان از نظر سرانه ورزشی رتبه اول استان را دارد.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 14 August 2020

سید محمد طباطبایی در دیدار با روسای هیئت های ورزشی شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: در چند سال گذشته در اردستان و حوزه ورزش و جوانان اقدامات ارزشمندی انجام شده که توانسته زیرساخت های موثری را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های فضا و اماکن ورزشی موضوع نگهداری آنها است، افزود: متاسفانه با توجه به محدودیت هایی که در شهرستان وجود دارد. برخی از اماکن ورزشی به حال خود رها شده و شرایط را در برخی از پروژه ها مشکل کرده است. در تعدادی از فضاهای ورزشی فرسودگی به حدی است که قابل استفاده نیست و باید برای بهسازی در اولویت قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان با سرانه فضای ورزشی ۴۱ صدم مترمربع یکی از فقیرترین سرانه های فضای ورزشی را در کشور دارد، گفت: شهرستان اردستان از نظر سرانه ورزشی رتبه اول استان را دارد.

طباطبایی با بیان اینکه یکی از اهداف و برنامه های اداره کل ورزش و جوانان بحث تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح استان اصفهان است که بالغ بر ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی است، تصریح کرد: خوشبختانه بخش زیادی از پروژه های ورزشی در حال اتمام و بهره‌برداری است. اکنون بیش از ۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام پیش رو داریم که باید در راستای جذب اعتبارات آن ها که حدود ۱۵۰ میلیارد تومان است تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اعتبار ارزش افزوده سال گذشته شهرستان اردستان ۱۱ میلیارد ریال بوده است که امسال این موضوع افزایش پیدا کرده است، گفت: با توجه به اینکه پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان زیاد است نگاه اداره کل به آن پروژه ها ویژه خواهد بود. البته مسئولان شهرستان نیز از محل اعتباراتی که در اختیار دارند باید برای تکمیل پروژه های نیمه تمام کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۶ پروژه ورزشی بزرگ در سطح استان اصفهان با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که یکی از آنها زمین چمن شهرستان اردستان است، گفت: با توجه به شرایط فعلی و وضعیت منابع سعی شده بخشی از پروژه ها را با مشارکت بخش خصوصی انجام دهیم که استقبال خوبی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار