معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: هیئت کارشناسی و بازرسی از شهرداری اصفهان برای بررسی علت حادثه تلخ فوت یک کودک و آسیب دیدن یک نوجوان در سی و سه پل تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۸۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 13 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین امیری در خصوص حادثه تلخ جان باختن یک کودک و آسیب دیدن یک نوجوان در محل سی و سه پل، اظهار کرد: در این زمینه از ظرفیت کارشناسان اداره برق استفاده کردیم؛ علاوه بر این، کارشناسان اداره کل بازرسی شهرداری اصفهان مامور شدند موضوع را به دقت بررسی کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: با توجه به تجهیزات و امکاناتی که شرکت برق در اختیار ما قرار داد، کارشناسان برق اعلام کردند ما نمی‌توانیم فعلا به صراحت اعلام کنیم که برق، عامل بروز این حادثه بوده باشد چراکه هیچ گونه نشتی برق، مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: ایمنی شهروندان موضوعی بسیار حائز اهمیت است و محدودیت‌های ایجاد شده در دهانه‌های زیرین سی و سه پل هم برای تامین ایمنی شهروندان بوده است؛ به شهروندان توصیه می‌کنیم که مراقب فرزندان خود باشند تا به مناطق ممنوعه رودخانه ورود نکنند.

امیری ادامه داد: تابلوها و علائم هشداردهنده در این مکان نصب است اما به منظور ایمنی شهروندان از بروز خطراتی که می‌تواند برای آنها ایجاد شود، اقدامات پیشگیرانه از جمله نصب موانع در ضلع شمالی سی و سه پل انجام شده که شهروندان اجازه عبور از عرض رودخانه را نداشته باشند؛ هرچند قبلا ضلع جنوبی نیز با مانع بسته شده بود. همچنین بنرها و پلاکاردهای هشداردهنده هم در محل نصب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار