مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ۲۲۵ سازمان مردم نهاد در راستای تعالی حوزه جوانان و زمینه‌های اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری، کارآفرینی و آسیب‌های نوظهور گام‌های موثری برداشتند.
کد خبر: ۸۸۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 13 August 2020

سید محمد طباطبایی افزود: امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها بتوانیم در حوزه جوانان و مشکلات آن‌ها گام‌های موثری برداریم.

وی ادامه داد: تصمیم گیری و تصمیم سازی در حوزه جوانان برگرفته از سنت و نگاه قدیمی بوده و نگاهی علمی نیست، جوانان امروزه علم محور و واقع گرایانه بوده و نگاه روشن بینانه نسبت به مسائل دارند از این رو تغییر نگاه و نگرش عمیق در حوزه جوانان باید صورت بگیرد در غیر این صورت نمی‌توان آسیب‌های پیش روی جوانان را برطرف کرد.

توجه به خانواده‌ها، جامعه را از آسیب‌ها دور می‌کند 

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروزه بحث خانواده باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، بیان کرد: آنچه باید به خانواده‌ها انتقال و هشدار داده شود توسط علمای تعلیم و تربیت و افرادی که نقش تربیتی در جامعه دارند دنبال شود.

علیرضا نصر اصفهانی ادامه داد: اگر بخواهیم جامعه را از بسیاری آسیب‌ها مصون بداریم باید به صورت جدی به رکن خانواده  توجه کنیم زیرا غفلت از خانواده‌ها می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری برای جامعه و جوانان و نوجوانان ایجاد کند.

وی تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را در بر می‌گیرد، به طور قطع نمی‌توان با امکانات گذشته دانشجویان و دانش آموزان امروز را برای فردا تربیت کرد از این رو باید طرحی نو ایجاد کرده و شرایط و شیوه‌ها را تغییر دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار