کد خبر: ۸۸۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 13 August 2020
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت متعلق کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: همه مسؤولیت داریم این تیم را تقویت کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار حمید خرمدل در آیین تجلیل از مدال‌آوران هندبال فرازبام و خبرنگاران دهدشت اظهار داشت: فرازبام خائیز متعلق به کهگیلویه و بویراحمد است همه مسئولیت دارند این تیم را تقویت کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت هندبال دهدشت در رده‌های گوناگون گفت: اگر به همین روال پیش رود تا 20 سال آینده پیشانی ورزش این دیار خواهد شد و غیرت مردم خواهد ماند.
وی گفت: یک تیم در عرصه لیگ برتر فعالیت می‌کند نباید بگذاریم زمین گیر شود از استاندار که در عرصه‌های مختلف حضور میدانی دارد انتظار می‌رود مدیرعامل فرازبام را حمایت کند.
سردار خرمدل گفت: هندبال فرازبام خائیز افتخار آفرینی دارد حتما باید تقویت شود.
این مسؤول تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید با تأمین سرویس ایاب و ذهاب فرازبام را یاری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه کهگیلویه استعدادهای درخشان در حوزه‌های مختلف دارد، اضافه کرد: مهم این است این مسیر ریل گذاری و از ظرفیت‌ها استفاده شود.
فرمانده سپه فتح استان گفت: این شهرستان امام جمعه با نشاط و جوان وفرماندار دلسوزی دارد قطعا مسیر فرازبام برای کسب سکوهای قهرمانی هموارتر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار