تا یک ماه تاکسی‌های جدید با تسهیلات چهار درصد در اصفهان تحویل متقاضیان می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 12 August 2020

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: به منظور نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده تا سه هفته آینده نخستین گروه از تاکسی‌های نو با پلاک "ت" تحویل متقاضیان می‌شود.
هادی منوچهری با بیان اینکه این سازمان در درصدد نوسازی هزار دستگاه تاکسی فرسوده شهر اصفهان است گفت: تاکسی‌های جدید از نوع پژو ۴۰۵ است که ایران خودرو قیمت مصوب آن را حدود ۹۱ میلیون تومان اعلام کرده است.
وی گفت: این تاکسی‌ها با حمایت شهرداری و شورای شهر اصفهان، با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد واگذار می‌شود.
منوچهری، بیش از ۴۵ درصد از تاکسی‌های شهر اصفهان را فرسوده و عمر بالای ۱۰ سال معرفی کرد و افزود: فرسودگی تاکسی‌ها در اصفهان و دیگر کلانشهر‌های کشور به دغدغه بزرگی تبدیل شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان، بر اساس قانون، وظیفه نوسازی ناوگان تاکسی را برعهده دولت و وزارت کشور دانست و گفت: دولت به دلایل مختلف از جمله محدودیت‌های موجود نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.
منوچهری با بیان اینکه اختلاف نظر سازمان محیط زیست با شرکت‌های خودروساز باعث توقف روند نوسازی تاکسی‌ها شد گفت: محیط زیست بر رعایت استاندارد‌های یورو پنج برای تاکسی‌های جدید تاکید دارد، اما نظر خودروسازان بر ارائه خودرو‌های یورو سه و چهار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار