دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه اخیراً باندهایی برای وارد کردن سلاح از مرزهای جنوبی و غربی کشور فعال شده‌اند، گفت: کسانی که در این باندها در تدارک ورود سلاح به کشور هستند حتی اگر در خارج از کشور هم باشند با همکاری پلیس اینترپل تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 12 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» حسن مددی در حاشیه رونمایی کشفیات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی البرز در جمع خبرنگاران گفت: قرار است طرح‌های متعددی برای ارتقای امنیت اجتماعی مردم برقرار کنیم که یکی از این طرح‌ها برخورد با سارقین و تشدید برخورد با سارقین به خصوص سارقین زورگیر است.

مددی با بیان اینکه با طرحی که اخیراً اجرا شده تعداد قابل توجهی اموال سرقتی شناسایی شده است گفت: دستگاه قضایی آمادگی کاملی برای همکاری با نیروی انتظامی دارد و با این همکاری که بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شکل گرفته هم در کرج و هم در شهرستان‌ها شاهد ارتقای امنیت اجتماعی هستیم و به مردم قول می‌دهیم شرایط امنی در شهرها ایجاد کنیم.

وی در خصوص توقیف ۵۰ قبضه سلاح در البرز هم گفت: اخیراً باندهایی فعال شده‌اند که از مناطق غربی و جنوبی کشور اسحله وارد می‌کنند، دستورات لازم برای برخورد با این باندها صادر شده و  ما هشدار می‌دهیم اگر از این سلاح‌ها علیه امینت استفاده شود در این خصوص به شدت برخورد می‌کنیم.

مددی در پایان گفت: کسانی که در این باندها در تدارک ورود اسلحه به کشور هستند قطعاً حتی اگر در خارج مرزها هم باشند با همکاری پلیس اینترپل تعقیب و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار