سارقان از خط لوله انتقال نفت خام مارون - اصفهان ناکام ماندند.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 11 August 2020

رئیس حراست شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: طبق گزارش خط بان خط لوله ۳۲ اینچ انتقال نفت خام مارون – اصفهان، ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه شب سه سارق که در حال آماده شدن برای برداشت از خط انتقال نفت خام مارون – اصفهان در محدوده کیلومتر ۳۶۳ بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
روح الله فرمانیان افزود : پس از بررسی محل مورد نظر، مشخص شد سارقان یک عدد ولو ۳ اینچ روی این خط نصب کرده و در حال برداشت آن بودند.
وی با بیان اینکه پرونده سارقان در حال پیگیری است از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه اقدام مشکوک در حریم خطوط لوله نفت با شماره‌های تلفن درج شده بر روی نشانگر‌ها (مارکرها) با منطقه اصفهان تماس بگیرند؛ و در صیانت از این ثروت ملی شریک باشند.
منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان یکی از مناطق ۱۲ گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که با بهره گیری از ۱۸ دستگاه توربوپمپ سولزر با قدرتی معادل ۳۰۰هزار اسب بخار، روزانه بیش از نیم میلیون بشکه نفت خام را از امیدیه خوزستان با طی مسیر ۴۰۰کیلو متر به اصفهان منتقل می‌کند که علاوه بر تامین خوراک پالایشگاه اصفهان، بخشی از خوراک پالایشگاه‌های تهران و تبریز را نیز تامین می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار