نوید دانایی اعلام کرد:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: شمار مبتلایان ویروس کرونا در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه به یک هزار و ۱۳۲ نفر رسید.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 11 August 2020

شمار مبتلایان ویروس کرونا در سمنان به ۱۱۳۲ نفر رسید

نوید دانایی ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه در روزهای اخیر ۱۵ مورد ابتلاء جدید به ویروس کرونا در بیمارستان‌های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان ثبت شد، اظهار داشت: با ثبت این افراد شمار مبتلایان ویروس کرونا در این منطقه به یک هزار و ۱۳۲ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر لزوم استفاده از ماسک برای حضور در اماکن عمومی ازجمله بانک‌ها، ادارات و … خاطرنشان کرد: شستشوی مداوم دست‌ها با آب و صابون بهترین روش برای جلوگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است.

نوید دانایی با اشاره به کاهش میزان رعایت اصول بهداشتی توسط مردم در یک ماه اخیر بیان کرد: آحاد مردم برای شکست ویروس کرونا در استان مسئول هستند و باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدامی اساسی انجام دهند.

دانایی در ادامه یادآور شد: با توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی، روند ابتلاء به کرونا ویروس در حوزه تحت مدیریت دانشگاه سمنان کاهش نسبی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت رنگی شهرهای استان باثبات نیست، ابراز کرد: عدم رعایت نکات بهداشتی در تغییر این وضعیت نقش‌آفرینی می‌کند و مردم باید بدانند که اعلام وضعیت سفید به معنای پایان کرونا نیست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار