دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور رفتار خشن و ضرب شتم‌نسبت به پزشکان را یک چالش جدی پیش روی پزشکان نام برد و افزود: لین مسئله باید کلیدی و ریشه ای حل و فصل بشود.
کد خبر: ۸۸۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 11 August 2020

به گزارش تابناک ، محسن مصلحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امکان تفکیک و جدا سازی بیمارستان کرونایی از غیر کرونایی نیست چون امکان تشخیص افراد ناقل کرونا وجود ندارد.
وی بیان داشت: در حال حاضر به خاطر عدم تعرفه گذاری مناسب روی خدمات بهداشتی و درمانی خطر افت کیفیت و ورشکستگی وجود دارد .
مصلحی در پاسخ به این‌سوال چرا بیمارستانی ویزه بیماران غیر کرونایی در اصفهان نداریم و بخشی از تمام بیمارستان ها به بیماران کرونایی اختصاص یافته است، بیان داشت: افرادی که وارد بیمارستان میشوند امکان اینکه روپوش انها آلوده به کرونا باشد هست و به همین جهت ممکنه محیط بیمارستان را الودا کندپس وضعیت سفید در هیچ ازبیمارستان ها را نداریم.
• دبیر شورای عالی نظام پزشکی اصفهان ادامه داد: در حال حاضر از تمام بیمارانی که مشکوک با کرونا هستند تست می گیریم و امروزه بسیاری از بیمارانی که بیماری زمینه ای دارند به جهت ضعیف بودن سیستم‌ایمنی تست کرونا گرفته میشود و امکان انجام تست از همه ورودی ها به بیمارستان ها نیست.
وی گفت: با وجودی که بیمارستان‌های ویژه برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است اما تمام بیمارستان ها هم یک بخش ویژه کرونایی دارند که با ورود خواه ناخواه بیماران مشکوک با کرونا بتوانیم پس از تشخیص قطعی امکان بستری و رسیدگی باشد.
مصلحی افزود: کرونا امروز به یک انگ اجتماعی مبدل شده است و در صورتی که یک بیمار غیر کرونایی به اشتباه با بستری در بخش کرونایی به ان مبتلا شده امکان شکایت برای خانواده بیمار هست .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار