نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نسبت به عادی شدن شرایط کرونا از سوی مردم هشدار داد و گفت: بهترین راه، پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی است و اگر به فضل الهی این روند نزد مردم عادی نشود، مطمئنا کمک می کند که سیر بیماری کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸ 08 August 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا زاکانی اظهار کرد: امروز در موج دوم هستیم و زمانی که موج اول کرونا بود ما از ابعاد بیماری آگاهی نداشتیم و هم علامت آن مثل سایر بیماری‌ها بود و همین باعث می‌شد که جدی گرفته نشود.

وی یادآور شد: در دور دوم در شرایطی به سر می بریم که هم تجربه اول را داریم و هم شناختی نسبت به آن داریم اما آن چیزی که موجب سختی است این است که برای مردم همه چیز عادی شده و این عادی سازی مشکلات بعدی را به همراه دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بهترین راه، پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی است و اگر به فضل الهی این روند نزد مردم عادی نشود، مطمئنا کمک می کند که سیر بیماری کاهش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قم قسمتی از مجموعه مدیریت بیماری کرونا هستند و همه وظیفه دارند تا ویروس را کنترل کنند و البته در مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه اقدامات خوبی رقم خورد و عمل آنها بسیار قابل قبول است و این ما هستیم که می توانیم با رعایت دستورات بهداشتی در کاهش ویروس بکوشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار