مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام از فعالیت ۲۰ گروه بسیج دانشجویی در عرصه مبارزه با کرونا در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 07 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام، عارف شربی نیازی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت نقش آفرینی در این عرصه، گروه‌های جهادی و هسته‌های تخصصی بسیج دانشجویی در همان روزهای اولیه اقدام به تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس در سطح ناحیه دانشجویی استان کرده است.

وی افزود: دانشجویان جهادگر بسیجی با تهیه بروشورهای مختلف و ساخت کلیپ و موشن گرافی توسط هسته‌های علمی و نشر در فضای مجازی اقدام به آگاه سازی و تنویر افکار عمومی در مواجهه با این ویروس کردند.

شربی نیازی با بیان اینکه ۲۰ گروه جهادی دانشجویی همچنان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا فعال هستند اضافه کرد: با بحرانی‌تر شدن شرایط و لزوم نقش آفرینی دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی حوزه‌ی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان در اقدامی به موقع و فراخوان بسیجیان این دانشگاه برای همکاری با کادر درمان استان وارد عمل و اسامی افراد مذکور در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: همچنین با فراخوان بیست گروه جهادی در مرکز استان و شهرستان‌ها در زمینه‌ی گندزدایی از معابر عمومی تولید دستکش و ماسک و تهیه محلول ضدعفونی و توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی اقدامات قابل توجهی انجام شده و تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس نیز ادامه خواهد داشت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار