مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: عملیات گازرسانی به کلیه شهرها و روستاهای استان قم به صورت ۱۰۰ درصدی انجام گرفته است.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 06 August 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا نصیری درباره گازرسانی به روستاهای قم گفت: خوشبختانه عملیات گازرسانی به همه روستاهای استان که دارای قابلیت هستند، به اتمام رسیده و اکنون در حال نصب کنتور و اشتراک پذیری در برخی از روستاهای قاهان هستیم تا در هفته دولت این استان به عنوان استان سبز کشور اعلام شود یعنی استانی که به کلیه شهرها و روستاهای آن به صورت ۱۰۰ درصدی گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس زمانبندی انجام گرفته باید گازرسانی به روستاهای قم تا پایان سال ۹۹ انجام می‌گرفت اما این اقدام سریع‌تر به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به انجام گازرسانی به کلیه شهرهای قم افزود: ضریب نفوذ گاز به شهرها و روستاهای این استان ۹۹ و نیم درصد است.

وی بیان کرد: در زمینه گازرسانی به صنایع هفت پروژه فعال وجود دارد که در کوره پزی های جاده کاشان، شهرک صنعتی الغدیر، شهرک شکوهیه و شهرک محمودآباد، قمرود و جاده کوه سفید در حال انجام است که تا پایان سال به اتمام می‌رسد و با پایان عملیات گازرسانی به این صنایع به ۶۰ درصد از صنایع استان گازرسانی شده است.

نصیری درباره مدت زمان نصب انشعاب گاز در استان گفت: نصب انشعاب گاز حداکثر سه روز به طول می‌انجامد و ۷۰ درصد از خدمات در دفاتر پیشخوان انجام می‌گیرد و بلافاصله پس از دریافت مجوز حفاری، در کمتر از سه روز علمک گاز نصب شده و نصب کنتور نیز ظرف ۲۴ ساعت انجام می‌گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار