رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس: ۳۰ درصد از نهاده تولیدکنندگان تخم مرغ با نرخ دولتی تامین می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 03 August 2020

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد تا کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی مجلس با دعوت از مسئولان سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، اتحادیه تولیدکنندگان و وزارت جهاد کشاورزی در خصوص نحوه تعیین قیمت تخم مرغ تصمیم گیری کنند.
سید جواد ساداتی نژاد افزود: تلاش می‌کنیم با نشست‌های مختلف با وجود چندگانگی تصمیم گیران در حوزه کشاورزی و تا زمان تمرکز اختیارات در وزارت جهاد کشاورزی آرامش را در بازار حاکم کنیم تا تولیدکنندگان به فعالیت خود ادامه دهند و مصرف کنندگان نیز نیاز خود را با قیمت مناسب تامین کنند.
نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حذف یارانه واردات از رانت و فساد جلوگیری می‌کند، گفت: یارانه‌ها باید در اختیار تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.
ساداتی نژاد، با بیان اینکه برای تنظیم قیمت تخم مرغ باید علاوه بر تامین نیاز بازار به صادرات این محصول نیز نگاهی داشته باشیم، افزود: صادرات تخم مرغ مازاد نیاز بازار باعث می‌شود تا قیمت این محصول متعادل شود و تولیدکنندگان در چرخه تولید باقی بمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار