معاون سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بااشاره به اینکه خطیب و ذاکر اهل‌بیت(ع) باید مراقب سخنان خود باشد، گفت: عزاداری بدون بصیرت و شعور دینی گمراه کننده است
کد خبر: ۸۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 04 September 2015
معاون سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بااشاره به اینکه خطیب و ذاکر اهل‌بیت(ع) باید مراقب سخنان خود باشد، گفت: عزاداری بدون بصیرت و شعور دینی گمراه کننده است

به گزارش مهر، محمود قاسمی در همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی در همدان با اشاره به اینکه پس از مطرح‌شدن گفتمان انقلاب از سوی امام خمینی (ره) دشمن برآن شد تا از سه طریق انقلاب اسلامی ایران را براندازد، اظهار داشت: دشمن از طرفی با وهابیت و اسلام افراطی اهل سنت و از طرف دیگر به‌وسیله اسلام تفریطی و سکولار اطراف کشور را فراگرفت تا به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود: زمانی که دشمن خود را در دستیابی به هدفش موفق ندید، سومین راه را از طریق ورود به هیئت‌های مذهبی و به عبارتی با تشیع لندنی برگزید.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره به پرهیز از توهین به علمای اهل سنت تأکیددارند، گفت: بیش از ۱۸ شبکه ماهواره‌ای به فعالیت در حیطه تبلیغ تشیع مذهبی می‌پردازند.

قاسمی بابیان اینکه درپس این شبکه‌ها که به‌ظاهر به نفع شیعه است جریان‌های مرموزی وجود دارد که متأسفانه برخی از مداحان نیز به آن آلوده‌شده‌اند، افزود: نتیجه این انحرافات به کشتارهای فجیعی تبدیل می‌شود که در کشورهای همسایه شاهد آنیم.

وی بابیان اینکه خطیب و ذاکر اهل‌بیت (ع) باید بسیار مراقب سخنان خود باشد چراکه تبعات آن به جامعه بازمی‌گردد، ادامه داد: دهه‌هایی بانام‌های محسنیه، صادقیه و مراسم چهلم برای حضرت محسن (ع) از حمله جریان‌ها و مناسبت‌های ساختگی است.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید براینکه تشیع لندنی به شکل نامحسوس وارد جلسات عزاداری و هیئت‌ها شده، عنوان کرد: باید مراقب بود که در مراسم‌ این‌چنینی تنها احساسات و شور حاکم نشود بلکه در کنار آن شعور و شناخت باید به مخاطب داده شود.

قاسمی بابیان اینکه گفتمان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قالب کلاس‌هایی برای ذاکرین می‌تواند یکی از راهبردها در مقابله با جریان های انحرافی باشد، گفت: برگزاری جلسات و نشست‌های همفکری با حضور صاحبان اندیشه و تشکیل اتاق فکر به‌منظور کاهش آسیب‌ها از دیگر راهکارهاست.

وی با تاکید بر صیانت از اتحاد مدنظر رهبری، ادامه داد: باید دغدغه‌های فرهنگی مطرح شود تا مخاطبین اصلی که نسل جوان هستند جذب دین شوند و از تفرقه میان امت اسلامی جلوگیری شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار