نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد برای کشور یکی از اهداف اولیه برای تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی بود، گفت: امروز، کشورمان نیازمند نیروهای جوان، متخصص، متعهد و پاک دستی است که دل در گرو وطن و اسلام دارند.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 30 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار رئیس و اعضای هیأت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف کادر سازی برای نظام اسلامی تأسیس شد؛ قرار بود نیازهای کشور سنجیده شود و نیروی انسانی ماهر، متخصص و متعهد توسط این دانشگاه تربیت و تأمین شود اما این هدف محقق نشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان افزود: هر چند این دانشگاه افتخارات بسیار زیادی کسب کرده است اما انتظار می‌رود با تلاش مسؤولان و دانشجویانش، اتهاماتی که به دانشگاه زده می‌شود، همچون اینکه پولدار بودن دانشگاه آزاد اسلامی و یا پایین بودن سطح آموزش‌ها و غیره به مرور زمان برطرف شود؛ بهره‌گیری از اساتید مجرب و تربیت صحیح دانشجویان می‌تواند برطرف کننده این‌گونه اتهامات و یا شایعات باشد.

امام‌جمعه اصفهان گفت: امروز، کشورمان نیازمند نیروهای جوان، متخصص، متعهد و پاک‌دستی است که دل در گرو وطن و اسلام دارند و برای پیشرفت این کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، بنابراین عملکرد و خروجی دانشگاه آزاد اسلامی باید از جمله بهترین و با کیفیت‌ترین عملکردها باشد. 

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واژه «اسلامی» را به همراه دارد و لازم است سیستم آموزشی آن به شکلی طراحی شود که دانشجویان از نظر علمی، اخلاقی و دینی به خوبی تربیت شوند و علاوه بر کسب مراتب بالای علمی، متدین‌تر از سایر دانشجویان باشند.

پیام نجفی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از دستاوردهای علمی این دانشگاه در بخش‌های مختلف اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که از اسفندماه سال گذشته به مرور زمان کلاس‌های مجازی فعال شد و از نیمه فروردین ماه امسال حدود ۱۸ هزار عنوان کلاس هفتگی به صورت آنلاین برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: مراحل پایانی ساخت کیت تشخیص کرونا در این دانشگاه در حال انجام است که این کیت از نظر زمان پاسخگویی و دقت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی به مراتب بهتر بوده و وابستگی آن به خارج از کشور کمتر است.

وی گفت: انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها و ادارات دولتی همکاری بهتری با ما داشته باشند تا بتوانیم در حوزه تربیت و آموزش دانشجویان رشته‌های پزشکی عملکرد کامل‌تری داشته باشیم چرا که در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی ۴۰ درصد از آموزش پرستاری کشور را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار