سازمان اوقاف و امور خیریه به‌منظور تسهیل در جذب مشارکت‌های مردمی در طرح مهر تحصیلی ۹۹، شماره حساب‌‌های اختصاصی را برای هر استان معرفی کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ 29 July 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ایمان خواجه مدیر روابط عمومی اظهار داشت : هر ساله در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، طرح «مهر تحصیلی» شامل اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند کشور، توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.
وی در ادامه افزود :امسال نیز این طرح همچون سال‌های قبل با هدف اجرای صحیح نیات واقفان در موضوعات کمک به تحصیل دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.
این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد :از اقدامات مهم سازمان اوقاف و امور خیریه در طرح مهر تحصیلی ۹۹، ایجاد حساب‌های بانکی به‌منظور تسهیل در جذب مشارکت‌های مردمی در این طرح است.
مدیر روابط عمومی خاطر نشان کرد :در همین راستا برای هر استان، شماره حساب اختصاصی در نظر گرفته شده است تا خیران بتوانند به‌راحتی، مبلغ مورد نظر برای مشارکت در طرح «مهر تحصیلی» را واریز کنند که شماره حساب اختصاصی استان اصفهان در طرح «مهر تحصیلی»۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۷۰۳۳۹۴ می باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار