مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در لنجان به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: ۹۰ پایگاه معنوی نماز جمعه در استان اصفهان است و بیشترین آمار برگزار نماز جمعه در کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 27 July 2020

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان با اشاره به اینکه نهاد مقدس نماز جمعه به دنبال آن است تا به پشتوانه مباحث علمی، پژوهشی و کارشناسی اقدامات موثری را به سرانجام برساند گفت: در این میان به موضوعاتی، چون نماز جمعه و جهاد کبیر، نمازجمعه و مقاومت، نماز جمعه و مسجد و ظرفیت‌های مسجد در تراز انقلاب و همچنین مکتب حاج قاسم سلیمانی که از اندیشه‌های مقام معظم رهبری و... خواهیم پرداخت.
وی افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا مساجد و مصلی‌های نماز جمعه استان اصفهان به پایگاه‌های سلامت مبدل شدند و ائمه جمعه و جماعات استان تمام قد وارد میدان عمل شدند و در حوزه معیشت افراد آسیب دیده این ویروس منحوس کمک‌های فراوانی کردند.
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: در ۹۰ پایگاه معنویت نماز جمعه استان اصفهان بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در قالب کارگزار مشغول فعالیت هستند که بیشتراز قشر جوان و دانشجو هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار