کد خبر: ۸۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰ 03 September 2015

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز با بیان اینکه دشمنان ایران از گسترش فرهنگ دفاع مقدس هراس دارند، گفت: فرهنگ دفاع مقدس نقطه قوت فرهنگی کشور است.

حجت الاسلام مهدی خضری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: مسئولان باید به صورت ویژه به مسئله دفاع مقدس نگاه کنند؛ چرا که دفاع مقدس عزت و حریت مردم ایران را بیمه کرده است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب حرف نو و تازه‌ای از ایران اسلامی به دنیا مخابره شد که در دوران دفاع مقدس این پیام مخابره شده از ایران در جهان تثبیت شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با این تفکر که کشور تازه انقلابی ایران از ارتش بی‌نظم و غیرمنسجمی برخوردار است و اوضاع در کشور نابسامان است، با هجوم بی‌سابقه و تحمیل جنگ هشت ساله با همکاری تمام قد کشورهای غربی و حتی شوروی، رویای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراند.

خضری ادامه داد: موفقیت‌های حاصل شده در مذاکرات هسته‌ای و اینکه دیگر دشمن در فکر جنگ با ایران نیست، همه از برکات هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز با تاکید بر اهتمام بیشتر برای نکوداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، افزود: انتظار می‌رود مسئولان در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس تمام امور را به سپاه واگذار نکنند و تمامی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری آن نقش‌آفرینی کنند.

وی یادآورشد: باید در هفته دفاع مقدس فضای شهر متفاوت از دیگر ایام سال باشد، همچنین باید در تبلیغات و بنرهای ادارات از جملات تاثیرگذار استفاده شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید تمامی مسئولان ادارات با برگزاری جلسات در هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس تلاش کنند.

خضری در پایان با بیان اینکه حفظ فرهنگ ایثار و شهادت از تاکیدات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: یکی از دوران‌های به‌یاد ماندنی پس از پیروزی انقلاب دوران دفاع مقدس است که برای انقلاب و نظام برکات فراوانی به جا گذاشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار