معاون توسعه مدیریت و امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد :رعایت استاندارد و کمک به گسترش آن موجب رونق تولید، اشتغال، صادرات و سود آن شامل همه مردم می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱ 25 July 2020

معاون توسعه مدیریت و امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید استاندارد استان اصفهان با بیان اینکه جایگاه استاندارد بر همه روشن و متناسب با قانون روزبه‌روز در حال پیشرفت است گفت: برای رسیدن به سطوح عالی استاندارد نه تنها دولت بلکه بخش خصوصی و تولیدکنندگان نیز باید در زمینه ارتقاء کیفیت کالا‌های خود تلاش کنند.
حمید اشتری افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جایگاه استاندارد همچنین در عرصه بین المللی نیز در حال توسعه و شکوفایی است
ایوب درویشی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان نیز در این ایین با بیان اینکه فرهنگ استاندارد در بخش‌های مختلف باید به گونه‌ای فرهنگ سازی شود که کسی جرات تعدی از آن را نداشته باشد گفت: اصفهان با ۹ هزار واحد تولیدی نقش مهمی در تولید کشور دارد و با توجه به شرایط سخت ایجاد شده به واسطه کرونا و تحریم‌های ظالمانه، نقش استاندارد در کمک به تولید و افزایش صادرات، بسیار مهم است.
غلامحسین شفیعی مدیرکل پیشین استاندارد استان هم گفت: از ۱۰ هزار واحد تولیدی استان اصفهان، سه هزار واحد زیر پوشش استاندارد اجباری و ۶۰۰ واحد دارای پرونده استاندارد تشویقی هستند.
استان افزون بر پنج میلیون نفری اصفهان بیش از ۹ هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.
در این ایین از خدمات غلامحسین شفیعی مدیرکل سابق تجلیل و محمود فرمانی به عنوان مدیرکل جدید استاندارد اصفهان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار