در شبانه روز گذشته ۱۱۰ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری شدند.
کد خبر: ۸۷۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 25 July 2020

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همچنین در این مدت ۸۰ بیمار بهبود یافته از کرونا از ۲۲ مرکز درمانی استان به جز کاشان و آران وبیدگل مرخص شدند.
آرش نجیمی تعداد بیماران بستری را در مراکز درمانی این استان ۸۶۰ نفر بیان کرد و از این تعداد ۱۶۹ بیمار مبتلا به کرونا با وضعیت جسمی بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه این استان از شدت بیماری رنج می‌برند.
بیمارستان‌های غرضی، امین و خورشید ریفرال بستری بیماران کرونا در شهر اصفهان است.

افزایش تعداد بستری بیماران کرونایی در اصفهان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه هم اکنون ۸۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان (به جز کاشان و آران بیدگل) بستری هستند گفت: شیب صعودی مبتلایان به این بیماری ملایم است، اما باید مواظب باشیم شیب تند نشود.
طاهره چنگیز افزود :شاهد افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین مردم بویژه در صاحبان اصناف در استان اصفهان هستیم و امیدواریم این رعایت‌ها حفظ و بیشتر شود.
وی با ابراز نگرانی از تجمع مردم در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها به خصوص در شهر‌های بزرگ از مردم خواست حضور خود را در این اماکن را کم و در صورت حضور بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در زمان کوتاهی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها توقف کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان در خصوص انتخاب ماسک مناسب گفت: موارد استفاده ماسک پارچه ایی برای عموم مردم در فضا‌های غیر آلوده (جایی که بیمار نیست)، ماسک پزشکی سه لایه برای جا‌هایی که احتمال آلودگی به کرونا وجود دارد (بیمارستان‌ها و درمانگاه ها) و ماسک N۹۵ هم برای استفاده کارکنان در بخش مراقبت‌های ویژه ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار