مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: اجرای طرح تحول دیجیتال و پیاده‌سازی نسل چهارم فناوری و انقلاب صنعتی در فولاد مبارکه موجب افزایش ۶ تا ۸ درصدی بهره‌وری سهام این شرکت می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 25 July 2020

حمیدرضا عظیمیان اظهار داشت: امروز فولاد مبارکه در دنیای رقابتی فعالیت می‌کند و سهامداران این شرکت از ما انتظار دارند که حقوقشان حفظ شود و بازدهی سرمایه آنها بالا رود.

وی ادامه داد: حفظ سهم خود در بازار، این الزام را بوجود می‌آورد که همراه با تحولات صنعتی دنیا، نسل چهارم تکنولوژی را در فولاد مبارکه پیاده‌سازی کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: افزایش ۶ تا ۸ درصدی بهره‌وری برای سهامداران خبر بسیار خوشی است زیرا ارزش سهام آنها حفظ می‌شود و حاشیه سودخوبی را برایشان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان‌اینکه میزان افزایش یاد شده عدد بسیار بزرگی است، اضافه کرد: برای حفظ پایه ارزش سهام خود باید خود را با تحولات فضای فناوری هماهنگ کنیم درغیراین صورت ممکن است در کمتر از یک دهه از صحنه تولید و سودآوری و ارزش‌آفرینی خارج شویم.

عظیمیان تصریح کرد: برای این کار و در مرحله نخست باید خود را به فناوری روز مجهز کنیم و در مرحله بعد نتیجه این سرمایه‌گذاری و اینگونه اقدامات، افزایش سودآوری سهامداران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم بگوییم که برای ورود به این عرصه دیر اقدام کرده‌ایم اما باید مقداری شتاب خود را در این عرصه افزایش دهیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: این شرکت بعنوان نخستین مجموعه در صنعت کشور در عرصه تحولات دیجیتال فولاد وارد شده است و از این نظر نمونه موفقی در صنعت فولاد خواهد بود که مزایای بسیاری را برای کل صنعت ایران خواهد آفرید.

وی گفت: فولاد مبارکه بعنوان پیشقراول وارد این عرصه شد تا نتایج و تجارب فراروی خود را در اختیار سایر صنایع فولادساز و دیگر شرکت‌های کشور قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار