با اجرای طرح پیک سلامت، خانواده ایثارگران در پنج شهرستان استان اصفهان می‌توانند از خدمات غیرحضوری بیمه تکمیلی درمان استفاده کنند.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹ 24 July 2020
رئیس اداره بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه، این خدمت غیر حضوری اولین بار در کشور در استان، با موفقیت اجرا شد گفت:هم اکنون ایثارگران و خانواده آن‌ها در شهرستان‌های اصفهان، خمینی شهر، کاشان، نجف آباد و آران و بیدگل می‌توانند با شماره گیری ۳۸۱۷ یا نصب نرم افزار پیک سلامت در گوشی‌های هوشمندخود از این خدمات که در ایام شیوع کرونا لازم است، استفاده کنند.
اردشیر توانا، تعداد ایثارگران و خانواده زیر پوشش بیمه تکمیلی در استان اصفهان را حدود ۱۴۰ هزار نفر اعلام و اضافه کرد: این تعداد ۹ و نیم درصد جامعه ایثارگری کشور را شامل می‌شوند.
مدیر بیمه طرف قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در استان اصفهان هم گفت: اجرای طرح کشوری خدمات غیر حضوری پیک سلامت ایثارگران، از حدود دو ماه پیش به صورت آزمایشی در استان اصفهان آغاز شده و تا پایان تابستان، در همه شهرستان‌های استان اصفهان اجرا می‌شود. سیدعلیرضا سمائی اضافه کرد:ارائه مدارک پزشکی برای دریافت خسارت، اطلاع از سوابق، پرداختی‌ها و واریزی‌ها در این نرم افزار بیمه تکمیلی درمان برای ایثارگران فراهم است.
ایثارگران و خانواده هایشان در استان اصفهان می‌توانند از خدمات درمانی ۴۵۰ موسسه طرف قرارداد و سه شعبه و ۸۰ دفتر پیشخوان زیر پوشش بیمه تکمیلی شان استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار