تابناک: «وقتی دلایل جداسازی را فرستادند دیدم تعریف بخش خردسال از ۳ تا ۷ سال است و بخش کودک از ۷ تا ۱۲ سال و در ادامه بخش نوجوان از گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال تعریف شده و تصمیم جمع این شد که این جداسازی انجام شود و من نیز احترام گذاشتم و حال باید نتیجه را دید».
کد خبر: ۸۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 02 September 2015
به گزارش تابناک اصفهان، نظر علی جنتی به عنوان آخرین حجت استاندار اصفهان برای بازگرداندن جشنواره فیلم نوجوان، به شمار می‌رفت که با آخرین اظهارنظر وزیر ارشاد در این خصوص این تیر هم به سنگ خورد و بخش در نوجوان جشنواره در همدان ماندنی شد.

علی جنتی در این خصوص گفت: جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، اتاق فکری دارد که در این اتاق فکر اعضا به این جمع بندی رسیدند که جشنواره به دو بخش خردسال و کودکان و نوجوانان تقسیم شود که من با این جداسازی مخالف بوده ام و درخواست کردم که دلایل این جداسازی از سوی رییس سازمان سینمایی برای من ارسال شود.

وزیر ارشاد ادامه داد: وقتی دلایل جداسازی را فرستادند دیدم تعریف بخش خردسال از ۳ تا ۷ سال است و بخش کودک از ۷ تا ۱۲ سال و در ادامه بخش نوجوان از گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال تعریف شده است و تصمیم جمع این شد که این جداسازی انجام شود و من نیز احترام گذاشتم و حال باید نتیجه را دید.

استاندار اصفهان که چندی پیش گفته بود به دنبال صحبت با وزیر ارشاد برای بازگرداندن بخش نوجوان جشنواره از همدان است، اگر هنوز مصر برای بازگرداندن این بخش است، باید به فکر راهی دیگر برای این موضوع باشد یا طبق آنچه قبلا گفته بود که اگر این جشنواره به دو بخش مجزا تقسیم شود، اصفهان میزبان جشنواره کودک نخواهد بود، این حرف خود را به کرسی بنشاند!.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار