سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به ابتلا و بستری ۱۳۲ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی تعداد ۱۰۱ بیمار با بهبودی وضعیت جسمانی ترخیص شدند.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ 17 July 2020

آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۳۲ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی، ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۱۱۱ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۷۷۲ نفر است که از این تعداد ۱۳۶ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و ICU های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی همه هم استانی‌ها و مراقبت و دقت بیشتر در بخش موازین بهداشتی، توجه به فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها هر چه زودتر به سمت کاهش موارد ابتلاء به این ویروس پیش رویم و در این صورت هم کادر درمان کمتر می‌شود و هم سلامت خود و خانواده‌های آنها به خطر نخواهد افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار