دو نمایشگاه صنایع چوب و اتوماسیون صنعتی عصر امروز در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ 16 July 2020
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گفت: در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، ماشین‌ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، ۳۷ شرکت از استان‌های تهران و اصفهان در سه هزار مترمربع فضای نمایشگاهی، آخرین محصولات، خدمات و کالا‌های حوزه ماشین ابزار و ملزومات کارگاهی، ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی، تجهیزات صنعتی و کارگاهی و صنایع و خدمات وابسته کارگاهی را به نمایش گذاشته شده است.

علی یارمحمدیان افزود: در کنار این نمایشگاه، هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه با حضور ۳۵ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی و خراسان برپا شده است.

وی گفت: این نمایشگاه نیز در ۳۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برپا شده و تولیدکنندگان MDF و ورق‌های فشرده، مواد اولیه، تولیدکنندگان ماشین‌آلات صنعت چوب، یراق‌آلات و ابزار نجاری و واردکنندگان مواد اولیه صنایع چوب و ماشین‌آلات در آن حضور دارند.
این دو نمایشگاه با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، تا بیست و هشتم تیر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل تاریخی شهرستان میزبان متخصصان و فعالان این صنایع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار