هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال؛
در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال روز‌های پنج شنبه و جمعه ۸ دیدار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 15 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: دیدار‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۸ دیدار در روز‌های پنج شنبه و جمعه پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی‌ها پرسپولیس میزبان فولاد است و استقلال به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

ذوب آهن – ماشین سازی/ ورزشگاه فولاد شهر ساعت ۲۰:۴۵

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته با نتیجه ۵ بر یک توانست برابر شاهین بوشهر به پیروزی پرگل دست یابد و با ۲۵ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

شاگردان بوناچیچ در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولاد شهر قصد دارند روند موفقیت خود را ادامه بدهند و برابر تیم ماشین سازی به برتری دست یابند.

پرسپولیسی ها در اندیشه

در آن طرف، تیم فوتبال ماشین سازی هفته گذشته با نتیجه ۱ بر صفر برابر پرسپولیس شکست خورد و با ۲۴ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی بعد از ثبت ۲ شکست با سبز پوشان از این تیم تبریزی جدا شد و هومن افاضلی سرمربی مستعفی پارس جنوبی جم به توافق نهایی با ماشین سازان رسید  و منتظر تصمیم مدیران پارس جنوبی برای فسخ قراردادش است.

به هر حال هر ۲ تیم فوتبال ماشین سازی و ذوب آهن در میانه جدول رده بندی حضور دارند و نتیجه این بازی تاثیر آنچنانی بر روی جایگاه آنها ندارد.

علیرضا منظمی و مسعود ابراهیم زاده از ذوب آهن اصفهان و شاهین ثاقبی از ماشین سازی محرومان این بازی هستند.

پرسپولیس- فولاد/ ورزشگاه آزادی ساعت ۲۱

 ۲ بازی تیم فوتبال فولاد خوزستان به علت ابتلای چند بازیکنش به ویروس کرونا لغو شد، اما طبق اعلام سازمان لیگ این تیم اهوازی از ۲۲ تیرماه می‌تواند فعالیت‌های خود را شروع کند.

پرسپولیسی ها در اندیشه

بازی پرسپولیس و فولاد روز پنج شنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی برگزار می‌شود.

سرخپوشان پایتخت با پیروزی برابر ماشین سازی در هفته بیست و چهارم به قهرمانی نزدیک‌تر شدند و قصد دارند با برتری مقابل فولاد آماده جشن قهرمانی شوند.

اگر شاگردان گل محمدی بتوانند ۳ امتیاز بازی با فولاد را بگیرند فقط یک امتیاز دیگر لازم دارند تا برای چهارمین مرتبه قهرمان لیگ برتر فوتبال شوند.

در آن طرف، تیم فوتبال فولاد خوزستان با ۲ بازی کمتر از تیم‌های دیگر با ۳۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

این تیم اهوازی هنوز شانس برای کسب سهمیه آسیایی دارد به همین علت به ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس نیاز مبرم دارد، اما کار سختی برابر تیم صدرنشین خواهد داشت.

دوران قرنطینه فولادی‌ها به تازگی به پایان رسیده است و باید دید آن‌ها آمادگی لازم برای رویارویی با پرسپولیس را دارند یا نه.

جدال گل محمدی و نکونام مربیان جوان پرسپولیس و فولاد در این بازی جذاب خواهد بود.

آریا برزگر بازیکن جوان پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده است و در این بازی حضور ندارد و اوساگونا، انصاری و ربیع خواه هم غایبان این بازی هستند. البته رسیدن امیری به این بازی خبر خوشی برای گل محمدی است تا از این بازیکن بتواند در این دیدار حساس و سرنوشت ساز استفاده کند.

شهاب گردان دروازه بان فولاد به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست و نکونام باید از سنگربان ذخیره تیم خود استفاده کند.

پرسپولیسی ها در اندیشه

 تراکتور- سپاهان/ ورزشگاه یادگارامام تبریز روز جمعه ساعت ۲۰:۱۵

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی توانست یک امتیاز از تیم فوتبال استقلال بگیرد و با ۴۱ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

شاگردان الهامی قصد دارند با پیروزی برابر طلایی پوشان اصفهان رتبه خود را ارتقا بدهند تا شانس بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی پیدا کنند.

الهامی به خوبی می‌داند که کسب سهمیه آسیایی شرط ماندگاری اش در تراکتور است به همین علت او همه تلاش خود را می‌کند که تیمش برابر سپاهان به پیروزی دست یابد تا جایگاهش را تثبیت کند.

میمبلا بازیکن پرویی بعد از پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه خانگی به دلیل ابتلا به کرونا، از روز گذشته به تمرینات تراکتور ملحق شد و او آماده بازی با سپاهان است.

در آن طرف، تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته با تساوی برابر پارس جنوبی جم و کسب ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و فاصله اش با صدر جدول بیشتر شد. این تیم اصفهانی شانسی برای کسب قهرمانی ندارد و برای سهمیه آسیایی تلاش می‌کند.

 از اصفهان خبر می‌رسد که قلعه نویی فصل آینده در سپاهان حضور نخواهد داشت و محرم نویدکیا جایگزینش می‌شود، اما مسئولان سپاهان هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده اند.

 بازی روز جمعه جدال برای کسب سهمیه آسیایی است و باید دید کدامیک از ۲ تیم می‌توانند پیروز این دوئل باشند.

زردپوشان اصفهانی برای این بازی مصدوم و محرومی ندارند و با همه نفرات به مصاف تراکتور می‌روند.

پرسپولیسی ها در اندیشه

پارس جنوبی جم- شهر خودرو/ روز جمعه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال پارس جنوبی جم هفته گذشته توانست در دقایق پایانی بازی یک تساوی با ارزش برابر تیم سپاهان به دست آورد تا با کسب ۲۱ امتیاز همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد.

تیم پارس جنوبی برای ماندن در لیگ برتر به ۳ امتیاز بازی با شهر خودرو نیاز مبرم دارد، اما کار سختی برابر حریف مشهدی خود خواهد داشت.

علاوه بر این طبق رای کمیته انضباطی قرار است بازی استقلال و پارس جنوبی جم تکرار شود و همین موضوع باعث شد که هومن افاضلی از سمت خود استعفا کند.

از شهر تبریز خبر می‌رسد که افاضلی با مسئولان ماشین سازی به توافق رسیده و فقط منتظر فسخ قراردادش از سوی مدیران پارس جنوبی است تا بدون مشکلی هدایت  تیم تبریزی را برعهده بگیرد.

در آن طرف، تیم شهر خودرو هفته گذشته برابر سایپا با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و با ۴۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

این تیم مشهدی برای کسب سهمیه آسیایی نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارد، اما کار سختی در جم خواهد داشت.

سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم شهر خودرو انتخاب شد و قرار است هدایت مشهدی ها را برعهده بگیرد. 

نیما انتظاری از پارس جنوبی جم و علی نبی زاده از شهر خودرو محرومان این بازی هستند.  

پرسپولیسی ها در اندیشه

گل گهر سیرجان- شاهین شهرداری بوشهر

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته با شکست برابر پیکان همچنان با ۱۱۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد و یکی از گزینه‌های جدی سقوط به لیگ دسته یک است.  

تیم گل گهر سیرجان به پیروزی برابر تیم شاهین بوشهر نیاز مبرم دارد تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد.

علاوه بر این مجید جلالی از سرمربیگری تیم گل گهر کناره گیری کرد، اما استعفای او مورد پذیرش مسئولان قرار نگرفت و در این تیم ماندگار شد.

در آن سوی میدان، تیم ته جدولی شاهین بوشهر با شکست سنگین برابر ذوب آهن به سقوط  نزدیک‌تر شد و به طور حتم شاهد بازی انتحاری از سوی ۲ تیم پایین جدول در روز جمعه خواهیم بود.

بعد از کناره گیری مهرداد کریمیان از سرمربیگری شاهین بوشهر، مهدی پاشازاده جانشین او شد، اما با توجه به قرارداد پاشازاده با سپیدرود رشت این باشگاه شمالی از سرمربی خود شکایت کرده است.

جدال تیم‌های ته جدولی روز جمعه تا حدود زیادی اولین سقوط کننده به لیگ دسته یک را مشخص می‌کند.

امیر حسین موسی زاده و بهروز نوروزی فرد از شاهین بوشهر و سعید پور فریدونی از گل گهر سیرجان محرومان این بازی هستند.

پرسپولیسی ها در اندیشه

صنعت نفت آبادان- استقلال/ روز جمعه ساعت ۲۱

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته در بازی خانگی برابر تیم تراکتور نتوانست ۳ امتیاز بازی را به دست آورد و با تساوی بدون گل متوقف شد.

آبی پوشان پایتخت بعد از شروع مسابقات لیگ برتر نتایج قابل قبولی بدست نیاورند و آن‌ها قصد دارند طلسم ناکامی خود را برابر صنعت نفت آبادان  بشکنند، اما کار سختی در آبادان پیش رو دارند.

علاوه بر این تست کرونای بازیکنان استقلال در چند  وقت اخیر حاشیه ساز شده است و در تست راستی آزمایی سازمان لیگ مشخص شد که کرونایی‌های آبی پوشان پایتخت حدود ۲۵ درصد نمی‌شوند و آن‌ها برابر تیم تراکتور بازی کردند.

همچنین طبق رای کمیته انضباطی بازی استقلال برابر پاری جنوبی جم تکرار می‌شود و این موضوع باعث اعتراض جمی‌ها شده است.

شاگردان مجیدی برای کسب سهمیه آسیایی با حریفان خود رقابت می‌کنند و آن‌ها برای رسیدن به هدف خود باید برابر صنعت نفت آبادان پیروز شوند تا همچنان امیدوار بمانند.

در آن سوی میدان،  تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته با تساوی برابر نساجی مازندران و کسب  ۳۷ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

این تیم آبادانی همانند حریف خود شانس برای کسب سهمیه آسیایی دارد و به طور حتم همه تلاش خود را می‌کند تا ۳ امتیاز بازی خانگی را بگیرد، اما کار سختی برابر آبی پوشان پایتخت دارد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به علت محرومیت نمی‌تواند تیم خود را در این بازی همراهی کند و از روی سکوی ورزشگاه تماشاگر بازی تیمش خواهد بود.

مسعود ریگی بازیکن استقلال هم در این بازی محروم است، اما صنعت نفت آبادان بازیکن محرومی ندارد.

پرسپولیسی ها در اندیشه

سایپا- پیکان/ روز جمعه ساعت ۲۱

نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته در خارج از خانه برابر تیم شهر خودرو یک امتیاز کسب کردند و با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفتند.

شاگردان صادقی قصد دارند برابر تیم پیکان به برتری دست یابند تا از انتهای جدول دور شوند و خیالشان برای ماندن در لیگ برتر راحت شود.

درآن سوی میدان، تیم فوتبال پیکان هفته گذشته با برتری برابر تیم گل گهر سیرجان و کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

تیم پیکان برای ماندن در لیگ برتر نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارد، اما کار سختی برابر تیم جوان و با انگیزه سایپا خواهد داشت.

پرسپولیسی ها در اندیشه

نساجی مازندران- نفت مسجد سلیمان/ روز جمعه ساعت ۲۱

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و با ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

شاگردان فکری در میانه جدول حضور دارند و شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی ندارند به همین علت بدون دغدغه‌ای به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌روند.

در آن طرف، بازی هفته گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برابر تیم فولاد به علت ابتلای بازیکنان فولاد به ویروس کرونا برگزار نشد.

 تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با یک بازی کمتر و کسب ۳۲ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم جنوبی همانند حریف خود در میانه جدول قرار دارد و با خیال راحت به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود.

سید محمد میری از نساجی مازندران و حامد نورمحمدی از نفت مسجد سلیمان محرومان این بازی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار