سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به ماجرای لو رفتن عناصر اصلی اغتشاشات گفت: آقایى که این روزها اعلام مى‌کند موکلان وى دفاع نکردند از نظر ما وکیل خودخوانده است و وکیل این افراد نبوده است.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰ 15 July 2020

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده سه محکوم به اعدام اغتشاشات گفت: این حکم در دیوان عالى کشور بعد از فرجام‌خواهى متهمان و وکلا به تأیید رسیده و به دادسرا اعاده شده است؛ اجراى احکام فرایند قانونى دارد و ممکن است در این فرایند هر موجب قانونى دیگرى نتیجه پرونده را همراه با تغییر کند. 

وی اضافه کرد: این پرونده را خداى متعال کمک کرد جنایاتشان برملا شد؛ اینها جزو عناصر اصلى اغتشاشات بودند و دو نفر از این افراد در صحنه سرقت مسلحانه دستگیر شدند و با تهدید به اسلحه می‌خواستند اموال خانمى را بربایند که خدا کمک کرد و باعث دستگیرى این افراد شد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: پس از دستگیرى در گوشى این افراد اقدامات خرابکارانه‌اى که انجام می‌دادند و فیلمبردارى کرده و براى برخى از خبرگزارى‌هاى خارج از کشور ارسال می‌کردند، کشف شد؛ خودشان از اعمال مجرمانه خود بهترین مستندات را تهیه کردند و در فرایند دادگاه هم اقرار کرده‌اند و همچنین هم خودشان و هم وکلایشان‌ دفاع داشتند البته چهار نفر اعلام وکالت کردند و دفاع کردند.

وی ادامه داد: جلسات دادگاه فیلمبردارى شده و حضور آنها موجود است؛ عجیب این است که آقایى که این روزها اعلام مى‌کند موکلان وى دفاع نکردند از نظر ما وکیل خودخوانده است و نه در فرایند دادسرا، نه دادگاه و نه دیوان عالى کشور، وکیل این افراد نبوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار