این روز‌ها بخش مهمی از اخبار رسانه‌های اروپایی را خبر‌ها و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان باشگاه‌های فوتبال تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 14 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: با نزدیک شدن به پایان فصل رقابت‌های فوتبال اروپا، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده هستند و به همین دلیل بازار اخبار تایید شده و شایعات مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

سایت «گل» در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده است که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

منچسترسیتی ۵ بازیکن جدید می‌خرد

پس از آن که دادگاه داوری ورزش (CAS)، امروز محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا را لغو کرد، "پپ گواردیولا" سرمربی این باشگاه به فکر تقویت تیم  خود برای فصل آینده افتاده است، به نوشته تلگراف سران "من سیتی"تصمیم دارند تیم خود را با خرید ۵ بازیکن جدید تقویت کنند.

"کالیدو کولیبالی" مدافع ناپولی هدف شماره یک "سیتی" است، مدافعان دیگری مانند "روبن دیاز " از بنفیکا،"پائو تورس" از ویارئال، "ناتان آکه" از بورنموث، ‏" چاگلار سویونچو" از لسترسیتی و "میلان اشکرینیار" از اینتر دیگر گزینه‌های سیتی برای خط دفاعی است.

"جک گریلیش" ستاره استون ویلا و "سائول نیگوئز" از اتلتیکومادرید گزینه‌های سیتی برای فاز هجومی هستند.

بر اساس گزارش آاس باشگاه رئال مادرید تصمیم دارد "ژسوس وایخو" بازیکن ۲۳ ساله خود را که به طور قرضی برای وستهام و گرانادا بازی می‌کرد به فروش برساند. وایخو ۵ سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و این تیم امیدوار است بابت فروش او ۸ میلیون یورو به دست آورد.

به گزارش Football Insider، "دکلان رایس" ستاره ملی پوش وستهام یک بار دیگر در فهرست خرید‌های اصلی منچستریونایتد قرار گرفت. چلسی نیز از دیگر مشتریان این بازیکن است.

رونالدو در یوونتوس می‌ماند

به گزارش Tuttosport، کریستیانو رونالدو مصمم است که در یوونتوس بماند و با این تیم به افتخارات بسیاری دست پیدا کند. این ستاره پرتغالی و برنده ۵ توپ طلا به دنبال چالش جدیدی نیست و فصل آینده هم در تورین خواهد بود.

باشگاه لیورپول تصمیم دارد قرارداد "دژان لوورن " مدافع کراوات خود را تمدید کند. این بازیکن ۳۱ ساله مورد توجه زنیت سن پترزبورگ روسیه  قراردارد.

به گزارش Sky Deutschland "هکتور بیرین" مدافع اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال تصمیم دارد از این تیم جدا شود. این بازیکن اسپانیایی از پیشرفت در ورزشگاه" امارات" ناامید شده و آماده است چالش جدیدی را در پیش بگیرد.

به نوشته The Athletic، "فیل جونز" مدافع ملی‌پوش منچستریونایتد مورد توجه باشگاه‌های ایتالیایی قرار گرفته است.

رئال تمایلی به جذب نیمار ندارد

طبق ادعای نشریه مارکا رئال مادرید هیچ تمایلی برای جذب  نیمار ندارد. این ستاره برزیلی همچنان به دنبال ترک پاری سن ژرمن است و در گذشته بار‌ها از رئال به عنوان مشتری او نام برده شده است. اما مارکا ادعا می‌کند که بلانکوس در حال حاضر هیچ تمایلی به این انتقال ندارد.

تمایل کلوپ برای هدایت تیم ملی آلمان

بر اساس گزارش نشریه بیلد، "یورگن کلوپ" سرمربی لیورپول  مایل است پس از اینکه قراردادش با این تیم به اتمام رسید، هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده بگیرد. این مربی آلمانی تا سال ۲۰۲۴ با لیورپول قرارداد دارد.

مسی در بارسا می‌ماند

"جوزپ ماریا بارتومئو" رئیس باشگاه بارسلونا بار دیگر تاکید کرد که بدون شک لیونل مسی در بارسلونا خواهد ماند. او همچنین تاکید کرد که این باشگاه عجله‌ای برای خرید "لائوتارو مارتینز" ستاره اینتر میلان ندارد و حداقل تا پایان فصل فعلی منتظر خواهد ماند.

بارتومئو افزود: "ژاوی هرناندز" ستاره سابق کاتالان ها دیر یا زود سرمربی تیم بارسلونا خواهد شد، اما فعلا این باشگاه به دنبال استخدام مربی نیست و برای فصل آینده هم از" کیکه ستین" سرمربی فعلی خود حمایت می‌کند.

کاتالان‌ها نتوانستند این فصل با" ستین" درخشان ظاهر شوند و در حال حاضر در لالیگا پس از رئال در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارند.

باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارد "تانگوی اندومبله" بازیکن تاتنهام و "باکایوکو" بازیکن چلسی را به خدمت بگیرد.

با توجه به جدایی "ژاوی مارتینز" و "تیاگو آلکانتارا" از بایرن مونیخ، این تیم قصد دارد با خرید این ۲ بازیکن خط هافبک خود را تقویت کند. چلسی برای باکایوکو ۳۵ میلیون یورو می‌خواهد.

بازگشت نگردو به لالیگا

"آلوارو نگردو" ستاره اسپانیایی النصر امارات به تیم تازه لالیگایی شده کادیز پیوست. این باشگاه تازه لالیگایی شده نیز تایید کرد که با بازیکن ۳۴ ساله النصر قرارداد امضا کرده است و این بازیکن فصل آینده برای این تیم بازی خواهد کرد.

اینتر به دنبال "کانته "

به گزارش روزنامه گازتا دلو اسپورت، باشگاه اینترمیلان علاقه‌مند است "انگولو کانته"هافبک چلسی انگلیس را به خدمت بگیرد. طبق گزارش‌ها، آبی‌های لندنی آماده دریافت پیشنهاد برای این بازیکن ۲۹ ساله هستند.

آبی‌پوشان لندنی تصمیم دارند تابستان امسال چند بازیکن را بفروشند تا بتوانند "کای هاورتز" ستاره بایرلورکوزن را به خدمت بگیرند. کانته یکی از بازیکنانی است که چلسی مایل است او را بفروشد.

اینتر علاوه بر کانته مایل است برای خرید "ادین ژکو" مهاجم آاس رم و "یان فرتونگن" مدافع تاتنهام نیز اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار