برای صیانت از اراضی دولتی، رفع تصرف حدود ۵۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی واقع در سپاهان شهر اصفهان و یک فقره حکم قلع و قمع درتوابع شهرستان مبارکه به مرحله اجرا در آمد.
کد خبر: ۸۷۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 13 July 2020

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: شخصی در اراضی ملی سپاهان شهر اقدام به ساخت سرپناه موقت، استقرار تانکر آب و تعداد زیادی دام و احشام کرده بود که با هوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی استان، این اراضی رفع تصرف فوری و به دولت بازگردانده شد.

امیرسعید باقری افزود: وسعت اراضی بازپس‌گیری شده سپاهان شهر حدود ۵۰ هزار متر مربع بوده و ارزش تقریبی آن چهار هزار میلیارد ریال است.
 
وی گفت: همچنین یک مورد حکم قضایی قلع و قمع به وسعت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر بداغ آباد از توابع شهرستان مبارکه اجرایی شد.
 
وی با هشدار جدی درباره هرگونه تعرض و دست‌اندازی به اموال و اراضی دولتی گفت: برای برخورد با زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی این یگان با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد خواهد کرد.

وی از همه مردم استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این زمینه دریافت کنند و از خرید هر گونه زمین بدون سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار