معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام از حمایت های ویژه این نهاد از کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را بکارگیری کنند، خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 14 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛شبیب جعفرزاده بیان کرد: این نهاد به منظور تشویق و ترغیب کارفرمایان در بکارگیری مددجویان جویای کار در واحدهای تولیدی و خدماتی بسته‌های تشویقی ویژه ای برای آنان در نظر گرفته است.

وی افزود: یکی از این بسته‌های تشویقی پرداخت ۱۰۰ درصدی حق بیمه سهم کارفرما برای مددجوی بکارگیری شده طی دو سال است که تا سقف ۲۳ درصد حداقل حقوق و دستمزد شورای عالی کار پس از اطمینان از پرداخت حق بیمه شخص بکارگیری شده، توسط این نهاد پرداخت خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام تصریح کرد: یکی دیگر از بسته‌های تشویقی این نهاد برای کارفرمایان این است که به ازای به کارگیری هر نفر از مددجویان، مبلغ ،۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات تا حداکثر ۱۰ نفر از محل اعتبارات قرض الحسنه بانکی به آنان پرداخت می‌شود.

وی در ادامه گفت: از آنجایی که توانمندسازی مددجویان یکی از سیاستهای اصلی این نهاد است به این خاطر ایجاد شغل برای مددجویان یکی از مهمترین راهکارهای امداد بوده که در این زمینه برنامه‌های گوناگونی در نظر گرفته شده است./ع

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار