مردم اشد مجازات را خواستار شدند
رئیس اداره محیط زیست مشگین شهر گفت: از فرد موردنظر در قتل یک قلاده خرس شکایت و جهت اقدامات قضایی به مراجع قضایی معرفی شده است.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 13 July 2020

به گزارش تابناک اردبیل،‌ یوسف محمدی در واکنش به انتشار خبر کشتن توله خرس در ارشق اظهار داشت: 21 تیرماه درپی ورود خرس قهوه‌ای به نزدیکی روستای هفت چشمه از توابق بخش ارشق در ۶ کیلومتری شهر رضی اهالی روستا نسبت به متواری کردن خرس قهوه‌ای اقدام کرده‌اند.

در این‌باره بخوانید
کشتن بی‌رحمانه خرس در ارشق/دادستان کجاست؟

وی افزود: پس از بررسی و تحقیقات محلی مشخص شد راننده تراکتور پس از خسته کردن خرس حیوان زبان بسته را با تراکتور زیر گرفته و آثار شکستگی و خونریزی در بدن این خرس مشاهده شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان مشگین شهر بیان کرد: پرونده تکمیل شده و نسبت به شکایت از فرد مورد نظر اقدامات لازم انجام شده است و فرد مورد نظر به مراجع قضایی معرفی شد.

یک قلاده خرس قهوه‌ای در روستای هفت چشمه مشگین شهر تلف شد

 

وی تصریح کرد: با توجه به کثرت خرس قهوه‌ای و پراکندگی جمعیت این نوع جانوران در سطح منطقه متاسفانه هرسال شاهد تلف شدن این‌ حیوانات در سطح شهرستان مشگین شهر هستیم.

محمدی از مردم منطقه خواست با حیوانات مهربان بوده و درصورت ورود حیوانات وحشی به سکونتگاه‌ها با شماره تلفن ۱۵۴۰ محیط زیست تماس گرفته و کارشناسان و محیط بانان استان را در جریان امر قرار دهند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
چرا نظر مردم را درج نمکنید کتمان حقگوی تا کی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
بیشعور بوده طرف.مقامات قضایی هم مشخصه یک صدهزارتومن جریمه نقدی و یک روز غذا دادن به کبوترها میشه مجازات این بیشعور نفهم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار