استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: توسعه فرهنگی، زیربنای توسعه اقتصادی است زیرا اگر مبنای توسعه اقتصادی، توسعه فرهنگی نباشد، بسیاری از تلاش‌ها بی‌نتیجه خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ 12 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی شامگاه روز یکشنبه در جلسه شورای مشاوران جوان استانداری اصفهان افزود: در دوران اوج کرونا تلاش‌های زیرساختی بسیاری برای افزایش خرید مجازی و دولت الکترونیک انجام شد ولی به علت نبود پشتوانه فرهنگی بعد از اینکه احساس شد دوران کرونا تمام شد، این مساله رها شد.
وی تاکید کرد: عزم جدی فقط عزم مدیریتی نیست بلکه مهمتر از آن عزم فرهنگی است و لذا لازم است قبل از ورود به مساله‌ای فرهنگ‌سازی شود.
رضایی خاطرنشان کرد: فکر باید عوض شود و گرنه تغییرات ساختاری و فیزیکی بدون فکر جدید نتیجه‌ای به دنبال ندارد
وی با بیان اینکه دوران کرونا تمام نشده از مشاوران جوان خواست برای فرهنگ‌سازی در خصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی فعالیت فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.
استاندار أصفهان گفت : مشاوران جوان با راه‌اندازی پویش‌های مردمی و بهره گیری از روش‌های تبلیغاتی نو و ایده‌های خلاقانه تبلیغاتی در فرهنگ سازی برای رعایت تمهیدات زندگی با کرونا اهتمام ورزند.
وی با اشاره به ممنوعیت تجمعاتی از قبیل مجالس ترحیم، عروسی و امثال آن، گفت: اگر فرهنگ سازی نباشد مردم به نحو دیگری این مراسم‌ را برگزار می کنند و نتیجه آن می‌شود که در یک جشن تولد در اصفهان ۱۵ نفر به کرونا مبتلا و ۲ نفر از این میان فوت می‌کنند.‌
رضایی با اشاره به فعالیت‌های پیشین مشاوران جوان استانداری اصفهان افزود: پویش‌هایی از قبیل "در خانه بمانیم"، "اصفهان در مقابل کرونا" و امثال آن تاثیر بسزایی در فرهنگ سازی مدیریت کرونا داشت.
وی گفت: مجموعه طرح‌های اقتصادی مشاوران جوان با ادغام در چند طرح اقتصادی دیگر به تهران ارسال شد و امروز شاهد اجرایی شدن برخی از این طرح‌ها در سطح کشور هستیم.
استاندار اصفهان با اشاره به پیشتازی اصفهان در تصمیمات منطقی و کاربری در ستاد مدیریت بیماری کرونا، افزود: مجموعه مدیریت استان از اسفند ماه سال گذشته تمام هم و غم خود را برای مبارزه با بیماری کرونا به کار گرفته و در این راه توفیقاتی داشته‌ است.
وی تصریح کرد: تصمیمات کاربردی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اصفهان همواره جلوتر از ستاد ملی و سایر نقاط کشور بوده که نشان از ظرفیت‌های انسانی و فکری استان است.
رضایی با اشاره به ظرفیت فکری جوانان در ارائه فکرهای نو و خلاقانه افزایش نشست‌های مشاوران جوان با استاندار را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار