کد خبر: ۸۷۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 12 July 2020
 
تابناک/خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن از آزاد سازی بیش از ۱۶ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان تنکابن خبر داد.
 

آزاد سازی بیش از ۱۶ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان تنکابناحسان وحیدی در گفت‌وگو با میزان، از آزاد سازی بیش از ۱۶ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان تنکابن خبر داد و گفت: طی گزارش دریافتی از اداره کل منابع طبعیی و همچنین طرح شکایت از سوی این اداره کل در پی تجاوز به اراضی ملی واقع در منطقه برگسر و زمندان این شهرستان، اقدامات و دستورات لازم صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن در ادامه افزود: طبق تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از اراضی ملی طی احکام صادره از سوی دادگاه بدوی و تجدیدنظر استان ۵ فقره رفع تصرف جمعاُ به مساحت ۱۶ هزار ۲۵۵ متر مربع جمعا به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از اراضی، خلع ید و به وضع سابق برگشت.

وی افزود: با پیگیری دستگاه قضایی و همکاری اداره منابع طبیعی، یگان حفاظت و نیروی انتظامی نسبت به آزادسازی اراضی اقدام شد.

دادستان تنکابن ضمن تاکید بر حفظ و صیانت از حقوق بیت المال از برخورد قاطع دستگاه قضا با هرگونه تجاوز به اراضی ملی خبر داد و افزود: با توجه به مرغوبیت اراضی، جنگل‌ها و مراتع در این شهرستان، عزم دستگاه قضایی براین است که بی درنگ و قاطعانه با هرگونه تضییع حقوق بیت المال برخورد نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار