شهردار اصفهان مطرح کرد: 
شهردار اصفهان گفت: بسیار خوشحالم که طی این دوره مدیریت شهری با اقدامات صورت گرفته در منطقه 15 شاهد افزایش رضایت نسبی مردم هستیم.
کد خبر: ۸۷۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 10 July 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی با حضور در نمازجمعه این هفته خوراسگان در گفتگو با شهروندان این منطقه، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که طی این دوره مدیریت شهری با اقدامات صورت گرفته در منطقه 15 شاهد افزایش رضایت نسبی مردم هستیم و مجموع این تلاش ها باعث رشد و شکوفایی منطقه می شود. 

وی ضمن ابراز رضایت از جاری شدن مجدد زاینده رود، تصریح کرد: بیشتر مردم منطقه خوراسگان کشاورز هستند و و ادامه کار این مردم به جاری بودن این رودخانه بازمی گردد، آرزومندم آب این رودخانه از حرکت امیدوارکننده خود باز نایستد، همت همه مسئولین این است که آب زاینده رود همواره در شرایطی باشد که هیچ شهروند و گردشگری از خشکی این رود، رنجور نشود.    

شهردار اصفهان با بیان اینکه منطقه 15 دارای حوزه های فعالیت متعددی است، ادامه داد: آن چیزی که می تواند خوراسگان را به جایگاه واقعی خود برساند توسعه راه های مواصلاتی و زیرساخت های حمل و نقل است تا با گسترش این بخش، این دروازه ورودی شهر در شأن و جایگاه واقعی خود قرار گیرد.   

وی اضافه کرد: حلقه حفاظتی شهر اصفهان از مدتی قبل حرکت مجدانه خود را در این منطقه آغاز کرده است، این حلقه حفاظتی 78 کیلومتر وسعت دارد که در منطقه 15 ویژه است و حلقه حفاظتی در این منطقه دارای اولویت ویژه و نیازمند هزینه کردن بیشتر برای آزادسازی و اجرا بود.   

نوروزی تاکید کرد: از ورودی دولت آباد، جاده فرزانگان به طول 7 کیلومتر ظرف مدت کوتاهی ساخته و به حلقه حفاظتی وصل شد، همچنین یک کیلومتر از حلقه حفاظتی تکمیل شد و به پل آفتاب رسید، پل سردار شهید سلیمانی در ادامه این حلقه از بزرگترین پل هایی است که در حال ساخت است و ارتفاعی 14 متری دارد که با هزینه ای بالغ بر 150 میلیاردتومان در حال ساخت است که این اقدامات صورت گرفته تحول بسیار بزرگی برای منطقه و شهر اصفهان خواهد بود. زیباترین ورودی اصفهان در منطقه 15 در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: از پل آفتاب تا تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی نزدیک به 7 کیلومتر در عرض 710 متر است که نیاز به توافق با مردم خوراسگان دارد تا زمین هایی که متعلق به مردم این منطقه است هر چه سریعتر آزادسازی شود. من از مردم این منطقه کمال تشکر را دارم زیرا شهردار منطقه را یاری کردید تا از پل آفتاب تا جاده قهجاورستان و سه راهی بهاران نزدیک به سه کیلومتر آزادسازی شده و یا در حال آزادسازی باشد.  

شهردار اصفهان با بیان اینکه باید بتوانیم با رعایت حقوق مردم توافق آنها را برای آزادسازی ها جلب کنیم، افزود: آزادسازی این مسیر سخت است اما من با شناختی که از مردم خوراسگان داشتم می دانستم بخش های مربوط به سرعت آزادسازی می شود. عملیات اجرایی ساخت جاده حلقه حفاظتی از پل آفتاب شروع شده و در حال حرکت است.

وی تاکید کرد: این قول را می دهم به شرط همکاری مردم منطقه تا پایان سال شاهد ساخت پل های مسیر حلقه حفاظتی و آزادسازی کامل در منطقه خوراسگان باشیم. این به معنای ایجاد یک فضای مناسب برای شهر و استفاده از فضایی است که در بن بست گیر کرده بود.  

نوروزی با بیان اینکه ورودی و دروازه ورودی شهر، منطقه خوراسگان می شود، گفت: بسیاری از مسافرانی که قصد ورود به شهر اصفهان را دارند از این دروازه می گذرند و زیبایی و عظمت این ورودی و پل پنج طبقه که در عرض 1500 متر و طول 2 هزارمتر و سطح اشغال شده بسیار وسیعی ساخته می شود را مشاهده می کنند.   

وی تاکید کرد: حلقه حفاظتی برای رفاه بیشتر مردم، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی، جلوگیری از هدررفت سوخت و برای آسایش و رفاه مردم احداث می شود. 

شهردار اصفهان ادامه داد: پس از عبور از این مسیر به بزرگترین نمایشگاه بین المللی می رسیم که طی دو تا سه ماه آینده افتتاح می شود، حجم زیادی از کسانی که به اصفهان می آیند از مسیر حلقه حفاظتی در منطقه 15 عبور می کنند تا به این نمایشگاه برسند.  

وی افزود: همچنین سالن اجلاس که باید مرکز رویدادهای بزرگ بین المللی در اصفهان باشد در همین مسیر است،‌ این پروژه های بزرگ ظرف یکی دوسال گذشته با همت مدیریت شهری و اعضای شورا و تصویب مصوبات مناسب در شورا به خوبی جلو رفته است. 

سال میوه چینی اصفهانی ها از دسترنج مدیران شهری

نوروزی با بیان اینکه امسال سال میوه چینی اصفهانی ها از دسترنج مدیران شهری است، گفت: اجرای این پروژه های شهری را به مردم اصفهان تبریک می گویم، هر یکشنبه در این شهر افتتاح یا کلنگ زنی های مختلف صورت می گیرد و همه این موارد اصفهان را به شهری پرتحرک تبدیل کرده است. 

وی بیان داشت: فرزندان شما در مدیریت شهری، انقلاب بزرگ عمرانی را در شهر شکل داده اند. امیدوارم فعالیت های انجام شده در این منطقه خوراسگانی ها را از الحاق به اصفهان خشنود کرده باشد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بودجه شهرداری منطقه 15، 80 میلیاردتومان است، افزود: با این وجود هزینه ای که در اطراف خوراسگان در حال انجام است تنها برای آزادسازی ها، 400 میلیاردتومان و برای ساخت پل 140 میلیارد تومان است که به معنای هزینه چندبرابری بودجه منطقه 15 و خوراسگان است که مدیریت شهری را خوشحال کرده و موجب شور و نشاط مردم منطقه می شود.     

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار