سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تمرکز و روحیه بالا، شرط پیروزی در بازی فردا است.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 10 July 2020

به گزارش تابناک، "ساکت الهامی" پیش از بازی روز شنبه (۲۱ تیر ۹۹) تیمش با استقلال در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار کرد: استقلال تیم خیلی توانمند و قابل احترامی است و شرایط به گونه‌ای است که سه امتیاز مسابقه برای هر دو تیم اهمیت بسیاری دارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: قطعا بازی سختی پیش روی هر دو تیم است و هر تیمی که تمرکز و روحیه بالاتری نسبت به حریفش داشته باشد، پیروز میدان خواهد شد.

الهامی خاطرنشان کرد: شرایط تیم ما به گونه‌ای است که سعی می‌کنیم در وهله اول، یک بازی باکیفیتی ارائه دهیم و سپس نتیجه مطلوب کسب کنیم و امیدوارم با دست پر برگردیم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازیکنان ما در بازی قبلی، شرایط خیلی خوبی داشتند و در طول هفته نیز تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم همچون دیدارهای گذشته، روان بازی کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص تیم استقلال نیز گفت: این تیم، یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و هم تیم استقلال و هم تیم ما، برای بازی فردا چند بازیکن‌مان را در اختیار نداریم و من نمی‌توانم اسمی از بازیکنان غایب تیمم ببرم، اما با قاطعیت می‌گویم که آماده مسابقه فردا هستیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار