مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خدمات اورژانس هوایی استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون 10 مورد بوده است که به نجات 17 نفر منجر شد.‌
کد خبر: ۸۷۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 10 July 2020

منصور شیشه فروش اظهار کرد: خدمات اورژانس هوایی استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ مورد بوده است که به نجات ۱۷ نفر منجر شد.

وی افزود: این خدمات شامل انتقال مجروحان هفت حادثه ترافیکی و جاده‌ای، دو مورد انتقال مادران باردار به بیمارستان و یک مورد انتقال جوانی از یاسوج به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان که در آتش سوزی‌های زاگرس دچار سوختگی شدید شده بود.

شیشه فروش ادامه داد: در یک مورد از خدمات اورژانس هوایی، هفته گذشته مادری که چهار قلو باردار بود با بالگرد از محور داران به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل شد و مادر و چهار فرزندش نجات یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه فوریت‌های پزشکی هوایی با همکاری هوانیروز انجام شده است، گفت: ۴۴ پد بالگرد در سطح استان اصفهان جانمایی شده که از این شمار هفت مورد برای استقرار و انتقال مجروحان و بیماران بهره برداری شده است و بقیه در حال احداث است.

شیشه فروش با اشاره به وجود ۱۲۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری و ۱۹ پایگاه جاده‌ای در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها که به آمبولانس مجهز هستند روزانه بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ مأموریت در سطح استان مأموریت انجام می‌دهند.

وی افزود: متوسط رسیدگی فوریت‌های پزشکی شهری به حوادث کمتر از هشت دقیقه و جاده‌ای کمتر از ۱۵ دقیقه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان یادآور شد: تلفن‌های امدادی ۱۱۲ هلال احمر، ۱۱۵ فوریت‌های پزشکی، ۱۲۵ آتش نشانی، ۱۹۴ شرکت گاز، ۱۲۱ شرکت برق، ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب، ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری، ۱۵۴۰ یگان حفاظت محیط زیست و ۱۳۴ هواشناسی کدهای اضطراری و شبانه روزی مدیریت بحران استان اصفهان است که افراد در زمان حوادث می‌توانند با آنها تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار