فرماندار اصفهان گفت: بهارستان نیازمند حضور و ارتباط منسجم مسوولان دستگاه‌های مختلف است لذا جلسات ماهانه به منظور بررسی مشکلات این شهر تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ 08 July 2020

حسین سیستانی روز سه‌شنبه در کارگروه ویژه بررسی مشکلات فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، سلامت و آموزشی شهر بهارستان افزود: امکانات بهداشتی درمانی کنونی بهارستان، متناسب با جمعیت این شهر نیست.
وی  اقدامات سپاه و شهرداری را در مقابله و مدیریت کرونا در موج اول این بیماری ستودنی ارزیابی کرد و افزود: موج دوم بیماری کرونا آغاز شده است لذا مسوولان بهداشت و درمان شهر بهارستان باید برنامه‌ریزی‌های مناسب در جهت اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص پیشگیری از این بیماری را داشته باشند.
فرماندار اصفهان با اشاره به ویژگی مهاجرپذیری این شهر، ادامه داد: سرریز جمعیت ۳۰۰ هزار نفری شهر اصفهان به شهر بهارستان نیازمند برنامه ریزیهای بیشتر بهداشتی، آموزشی و اجتماعی است.
وی تاکید کرد: تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با هماهنگی و در راستای برنامه‌های سازمان برنامه و بودجه کشور و استان می‌تواند چشم انداز مسیر توسعه شهرستان اصفهان را مشخص کند.
سیستانی ابراز امیدواری کرد: اجرای طرح توسعه آینده شهر بهارستان در زمینه‌های درمانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شرایطی را فراهم کند که قبل از ایجاد مشکلی خاص، پاسخ و راه حل مناسب برای نیاز مردم تولید شود.
وی آموزش و پرورش را از زیربنایی‌ترین نیازهای هر جامعه‌ای توصیف کرد و افزود: توسعه فضاهای آموزشی متناسب با نیازهای بهارستان یک ضرورت است.
وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای راه‌اندازی مترو گفت: بطور قطع این ظرفیت عامل افزایش مهاجرت به این شهر خواهد شد و این مساله ضرورت دارد که از امروز چاره‌اندیشی لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار