استاندار اصفهان با اشاره به حمایت‌های دولت از مشاغل آسیب دیده در دوره کرونا گفت: روند جذب بیمه بیکاری در استان ویژه ایام کرونا در جلسه‌ای با حضور مسوولان دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵ 08 July 2020

عباس رضایی شامگاه چهارشنبه در حاشیه دیدار ویدیو کنفرانسی مدیران ارشد وزارت کشور و استانداران با اشاره به اختصاص۵۰۰ هزار میلیارد ریال برای بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا به صورت تسهیلات ۱۲ درصد افزود: روند جذب این تسهیلات نیز در استان در جلسه‌ای با حضور مسوولان مربوطه پیگیری خواهد شد.
وی با بیان اینکه هماهنگی، سیاستگذاری و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه مجموعه زیر مجموعه وزارت کشور است، ادامه داد: پیگیری سیاستگذاری‌های رهبر معظم انقلاب و دولت و هماهنگی دستگاه‌های مختلف به منظور تسریع در تحقق این سیاست‌ها، از مهمترین برنامه‌های استانداران است.
استاندار اصفهان به نقش مجموعه مدیریت استان در مقابله با مشکلات اقتصادی و تامین معیشت مردم اظهار داشت: مردم فهیم استان می‌دانند که در تحلیل مسائل اقتصادی نمی‌توان تک بُعدی نگریست زیرا مشکلات این حوزه، چند بُعدی است.
رضایی خاطرنشان کرد: اگر امروز در جامعه مشکلات اقتصادی و گرانی وجود دارد عوامل مختلفی از جمله تحریم‌ها، شیوع بیماری کرونا و گرانی‌ جهانی در بوجود آمدن این شرایط تاثیرگذار است و نمی‌توان بدون تحلیل این عوامل، وضعیت موجود را به عملکرد یک دولت نسبت داد.
وی به نقش استان اصفهان در مدیریت حوادث و بلایا در کشور خاطرنشان کرد: مدیریت استان فروردین ۹۸ علاوه بر مدیریت این سیل در منطقه توانست در جایگاه امدادی به استان‌های همجوار مثل لرستان و خوزستان نیز بخوبی نقش ایفا کند.
رضایی افزود: مجموعه مدیریت استان در مدیریت مسائل مختلف از جمله ناامنی‌های سال گذشته و بیماری کرونا با تمام ظرفیت تلاش کرد تا از امنیت و سلامت جامعه صیانت کند و در این پیوند تمام ظرفیت‌های خود را در عرصه سیاستگذاری، هماهنگی و نظارت به کار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار