رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ تا امروز ۳۸ هزار و ۷۰۴ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کردند.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ 07 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان،سید علیرضا مروجی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ بیمار جدید حاد تنفسی بستری شده‌اند که ۱۰ نفر اهل کاشان و یک نفر اهل بادرود است.

وی افزود: در مجموع ۶۰ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و با مثبت شدن ۹ مورد جدید، تاکنون یک هزار و ۶۷۸ نفر از نظر تست کرونا مثبت شده‌اند که ۲۷ نفر مربوط به هفته جاری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: پس از فراز و نشیب‌هایی که بر اثر کووید ۱۹ در اسفند ۹۸ و همچنین فروردین و اردیبهشت سال‌جاری داشتیم، روند بستری‌ها از اواخر خرداد در منطقه کاشان رو به رشد گذاشت و شناسایی افراد مثبت نیز افزایش یافت.

مروجی تأکید کرد: اگر هم‌اکنون مرگ و میر روزانه نداریم یا بسیار کم شده، این موضوع نشان دهنده آن است که نیروهای دانشگاه علوم پزشکی از جان‌ خود مایه می‌گذارند و همه مردم باید این مهم را بپذیرند که کرونا وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار