در پی اوج گرفتن کرونا در کاشان
ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای شهرستان کاشان با صدور اطلاعیه‌ای از اعمال محدودیت‌ها برای اجتماعات و برخی اصناف به مدت یک هفته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 07 July 2020

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کاشان در اطلاعیه شماره ۲۷ تصریح کرد: همه فعالیت‌های آموزش حضوری در کانون‌های فرهنگی، فرهنگ‌سراها، زبان‌سراها و موارد مشابه، برگزاری آزمون‌های حضوری، همایش و اجتماعات فرهنگی و هنری، سینماها، تئاترها، سالن‌های مطالعه کتابخانه‌های عمومی، آرامستان‌ها، مکان‌های متبرکه و مراسم ترحیم ممنوع است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: فعالیت مسجدها تنها به برگزاری نمازجماعت بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی محدود می‌شود و نماز عبادی- سیاسی جمعه ۲۰ تیرماه نیز برگزار نخواهد شد.

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کاشان تاکید کرد: نظارت‌ها بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تالارهای پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، پارک‌ها، شهربازی‌ها، گیم‌نت‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، مطب‌ها، بانک‌ها، نقاط و محورهای گردشگر تشدید می‌شود.

این ستاد با توصیه به شهروندان مبنی بر خودداری از سفرهای غیرضروری و استفاده از ماسک در محیط خارج از خانه، یادآور شده است: با رعایت موازین بهداشتی و بازگشت به شرایط عادی از سطح محدودیت‌ها کاسته می‌شود اما در صورت تداوم شرایط موجود، برای حفظ سلامت عمومی جامعه محدودیت‌های شدیدتری وضع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار