علیرضا ایزد پور خبرداد :
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا ایزد پور مدیرکل بهزیستی سمنان بابیان اینکه غربالگری بینایی در ۱۱ پایگاه دائمی استان انجام می‌شود، گفت: پروتکل‌های بهداشتی تماماً در این مراکز رعایت خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 07 July 2020

ارائه خدمات در مرکز جامع درمان اعتیاد استان سمنان به صورت رایگان

مدیرکل بهزیستی سمنان ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه غربالگری بینایی امسال در ۱۱ پایگاه دائمی استان انجام می‌شود، ابراز داشت: شروع طرح پانزدهم تیرماه لغایت پایان مهرماه برای کودکان بین سه تا شش سال است.

وی بابیان اینکه استفاده از ماسک و ضدعفونی دست به هنگام ورود به مراکز غربال‌گری بینایی الزامی است، ابراز داشت: هدف از اجرای این ممنوعیت‌ها به حداقل رساندن خطر انتقال بیماری کرونا و تماس‌های بین فردی است.

علیرضا ایزد پور ضمن بیان اینکه کووید ۱۹ همه جنبه‌های زندگی انسان ازجمله سلامت را هدف قرار داده است، افزود: در همه مراکز مذکور پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود لذا خانواده‌ها از این نظر دغدغه و نگران نباشند و حتماً فرزند خود را در تاریخ مذکور برای تست غربال‌گری بینایی به همراه بیاورند.

ایزد پور بابیان اینکه از افراد دارای علائم بیماری تست غربال‌گری بینایی انجام نمی‌شود، در ادامه تصریح کرد: به‌منظور حفظ بهداشت سنجش بینایی در پایگاه‌ها با دستگاه‌های فتورفرکتومتر صورت می‌گیرد و استفاده از E چارت در پایگاه‌های غربالگری ممنوع خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه از راه‌های مؤثر در غلبه بر بحران کرونا آغاز اجرای برنامه‌های لازم برای حفظ و ارتقا سلامت فردی است، افزود: از خانواده‌ها نیز درخواست می‌شود موارد بهداشتی مذکور را به‌دقت رعایت و برای انجام غربال‌گری به یکی از پایگاه‌ها مراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار