فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۱۰ برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف در ایلام برگزار می‌شود، گفت: بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 07 July 2020

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی سپاه ایلام، سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه با راه اندازی و ایجاد معاونت اجتماعی و مطالبه گری، مطالبات مردمی ساماندهی و پیگیری می‌شود، یادآور شد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای رسالت خطیر خود، بنا دارد که مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولان برساند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اقدامات خود را در بحث مطالبه گری و در حوزه‌های مختلف از جمله گرانی‌ها و مدیریت بازار مضاعف می‌کند.

وی، بسترسازی برای ایجاد سازمان‌های مردم نهاد تخصصی در زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تقویت آنها را از جمله برنامه‌های در دست اقدام این ستاد برشمرد و گفت: بدون شک فرهنگ سازی با مشارکت قاطبه عموم مردم انجام می‌شود و در این راستا نیز باید از ظرفیت سمن‌ها، مؤسسات و نهادهای مردمی استفاده کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۱۰ برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در ایلام برگزار می‌شود، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی و حقیقی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

سردار شاکرمی ابراز کرد: این برنامه‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و به منظور ترویج فرهنگ حیا و عفت، تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون بدحجابی، طلاق، خودکشی و سایر منکرات اخلاقی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل مسابقه فرهنگی، برپایی نمایشگاه، تولید آثار هنری و تبلیغات بصری در سطح شهر، تذکر لسانی و تجلیل از بانوان محجبه با محوریت جامعه بسیج زنان در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج سراسر استان برگزار می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار