اصفهان به عنوان یکی از چهار استان معین کمک به توسعه حرم امامین عسکریین (ع) انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۷۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 06 July 2020

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در نشست مسئولان مناطق ۱۵ گانه ستاد عتبات عالیات شهرستان اصفهان گفت: اصفهان، زنجان، تبریز و گیلان به عنوان استان‌های معین کمک به توسعه حرم مطهر حضرت امام هادی (ع) و حضرت امام حسن عسکری (ع) انتخاب شده‌اند.
مصطفی نوریان افزود: اشخاص حقیقی، حقوقی، گروهی و خانوادگی می‌توانند به نام خودشان برای توسعه اماکن متبرکه سامرا کمک کنند.
وی در ادامه از آمادگی موکب‌های ستاد عتبات عالیات استان اصفهان برای خدمات رسانی در ایام اربعین حسینی در صورت مهار کرونا و ۵۰ موکب هم برای کمک رسانی درصورت وقوع موج دوم کرونا خبر داد.
نوریان گفت: از زمان شیوع کرونا تا یک ماه پیش،۱۱۰ موکب ستاد در زمینه تهیه اقلام بهداشتی ویژه کرونا، ضد عفونی کردن مکان‌های عمومی و تأمین نیاز‌های اساسی آسیب دیدگان از کروناو کمک رسانی به مبتلایان به کووید ۱۹ فعالیت داشتند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان با اشاره به جمع آوری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد برای خرید اقلام بهداشتی و درمانی ویژه کرونا در این موکب‌ها افزود:به همین منظور ۲۷ هزار و ۵۰۰ عدد انواع ماسک و ۱۷ هزار جفت دستکش در ۱۵ کارگاه تولید و در مراکز درمانی استان توزیع شد.
وی، ضدعفونی سطوح و معابر عمومی شهر‌ها و بیش از ۱۰۰ روستا با استفاده از ۱۵۸ هزار لیتر ماده را از دیگر خدمات انجام شده فعالان در موکب‌های ستاد عتبات عالیات استان اصفهان بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار